vrijdag 10 september 2021

Crea 2021 mijn inhaal letter L

 Ik dacht nu een aantal dames
in de 'tussen week' de letter nog eens herhalen
is dat een mooie gelegenheid om mijn 2 letters
de L en de K een keer in te halen:)
Vandaag de L van het Luna vest

Deze foto is van 10 mei, ik heb het even opgezocht
Het Luna vest zit ook al lang in elkaar, maar
het is er niet eerder van gekomen om er over te bloggen
zodat jullie zien dat het Luna vest klaar is
Bovendien is het al een hele tijd te warm om het vest te dragen

Vandaar dat ik maar even assistentie 
van mijn paspop heb gevraagd ;)
Het is echt een heerlijk warm vest 
en een makkelijk patroon 

Over de panden / zijnaden in elkaar zetten ben ik zeer tevreden
Ik had daar een filmpje op You-Tube over gevonden
Kijk eens hoe mooi, met de matrasstreek :-)
Dit is de mouw van binnen, daar twijfel ik nog wel over
Ik vind de rand een beetje dik,
Hebben jullie daar ervaring mee?
Als ik het Luna vest ga dragen, kijk ik of het bevalt :)
Anders heeeel voorzichtig uithalen, kijken of dat gaat

Het patroon van het Luna vest is ontworpen door Miriam Catshoek,
je vindt haar op Instagram 

De L van Lummelen ;)
Lummel jij wel eens?
Veel te weinig ;) dan heb ik nog een boeken- en filmtip
Misschien zeg je oooo maar die ken ik al lang
De boeken van Jojo Moyes, ik had er nog niet van gehoord
Ik ontdekte ze via de verfilming van twee van haar boeken
Je kunt ze kijken op Netflix 

Me before You


The Last Letter from Your Lover

Ik vond beide films mooi :-)
Wil je liever lezen, er zijn genoeg titels
Bovenstaande titels, maar ook nog:

Voor jou
Een leven naar jou
De Sterrengever
De laatste liefdesbrief
Dans met mij
Portret van een vrouw
Vier plus één
Jij en ik
Voor mij

Ik ga eens langs bij de kringloop winkel ;)
Kijken of ik daar iets kan vinden
Heerlijk om in de herfst of winter te Lezen 

Wie doet er deze vrijdag ook mee?
                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 




















11 opmerkingen:

  1. Mooie vest heb je gemaakt. Er komt vast wel een dag waarop jij die aan kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je vest klaar is. Het is mooi en ziet er lekker warm uit. Misschien nog even te warm voor nu, maar nog even en je kan ermee gaan pronken 😉.
    Dan nog even over de mouwnaad. Als ik het goed zie, bedoel je daarmee de inzet van de armsgaten? Bij dikke wol kan je bijna niet voorkomen dat daar een dikke naad ontstaat bij het vastnaaien. Wil je daar geen dikke naad, dan zouden de mouwen vanuit het armsgat aangebreid kunnen worden (dan worden de steken een voor een opgepakt vanuit het armsgat). Als ik het goed zie, heb je een rechte mouwinzet en hoef je dus geen rekening te houden met ingewikkelde meerderingen. Maar dat betekent wel, dat er veel uitgehaald zou moeten worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een lekker warm vest, hopelijk blijf je tevreden over de naden en ga je het het komende seizoen veel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is vast heerlijk warm en nog leuk ook! Ik vind de voorrand erg mooi.
    Ik houd niet van lezen, ook niet van films kijken. Gelukkig maar, want daar heb ik helemaal geen tijd voor 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat een lekker vest geworden, daar ga je vast veel plezier van hebben als het weer wat kouder wordt. Die films zijn zeker een aanrader. De eerste heb ik al gezien, de tweede staat nog op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me een heerlijk warm en zacht vest! Voor nu nog even niet, maar als we straks wat verder in het jaargetijde zitten. Ja mooi hè, die matrassteek...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vest!
    O, ik wist niet dat die boeken verfilmd waren. Ik ken de boeken wel! Ik leen ze van de bieb, heb al heel wat van deze schrijfster gelezen. Erg leuke boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héérlijk zo’n lekker warm vest Anita, maar nu nog even niet.
    We hopen dat we nog kunnen genieten van een mooie nazomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig vest geworden Anita, en voor
    we het weten zijn de temperaturen weer zodanig dat
    je er zeker heel veel plezier van zal hebben.
    Het is ook een mooie kleur, geniet er volop van!!!

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pracht vest mooi kleurtje ook. Eigenlijk heb ik ook wel weer es zin om een vest ozo te breien wie weet. De films schrijf ik ff op altijd leuk ff netflixen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi vest! En mooie boeken! De eerste film zag ik ook al, mooi hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...