zondag 22 september 2019

Een leuke opdracht

Heb ik al verteld dat ik het zo fijn vind
dat jullie mij zo trouw volgen en leuke reacties plaatsen
Dank jullie wel daarvoor
Ook een hartelijk welkom aan de nieuwe volgers
altijd weer een leuke verrassing :-)

Ja, ik had een hele leuke opdracht
Want wat denk je
Ik mocht zelf bedenken wat ik leuk vond om te haken
De klant die eerder bij mij al DIT bestelde
wilde nu weer iets bestellen in dezelfde kleuren, maar dan anders
Daar wist ik wel raad mee ;)
Je hebt zo van die dingen die je graag wilt haken
maar ja, voor wie dan?
Dat was bij mij zo met de muziekmobiel van Troetels & Zo
En YES nu had ik eindelijk de kans :)
De muziekmobiel is door de klant opgehaald
nu kan ik hem aan jullie showen
Echt een feestje om te haken!
Het is toch nog gelukt om een filmpje te plaatsen
Kijk dat is dan ook weer leuk als iets lukt
Ik kreeg het filmpje in eerste instantie niet gedraaid 
maar de aanhouder wint!

Fijne zondag
Geniet van het heerlijke weer



13 opmerkingen:

  1. Oja leuk! Ik heb dat ook, kom je iets keuks tegen maar je weet niet voor wie je zoiets kunt maken. Jij hebt er wel iets heel leuks van weten te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig . Die uiltjes zit echt muziek in ik heb ze ook al eens gemaakt in om een muziekdoosje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk, so prachtige kleuren.
    Ich finde das sehr süß.
    Fijne avond
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Zo mooi gemaakt! En dat filmpje doet jouw creatie pas écht recht!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap! Vooral het muziekmobiel maar ook het filmpje. Ik zou er niks van terecht brengen en al zeker niet van dat filmpje. Bravo hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De leukste opdrachten zijn die waar je de vrije hand krijgt. Deze mobiel is zeer geslaagd, echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een voorrecht om zoiets te mogen en kunnen maken! Prachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt zeg, fijn zo’n opdracht en met het filmpje voeg je er (voor ons) nog wat extras aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Strak haakwerk, dat wil ik ook graag gaan leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is toch zoveel mooier dan de fabrieksmobiels. Te schattig!
    Ik ga proberen weer een trouwe volger te worden 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees even bij met terugwerkende kracht...
    Wat een leuke mobile! Een beauty in die kleurtjes..

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...