dinsdag 28 mei 2019

Dinsdag poppendag :)

Kiekeboe :)
Dinsdag poppendag
hoogste tijd om een update te geven over mijn Little Cotton beertje :)
Begin april had ik al het breiwerk al klaar
Het breien was door de duidelijke (Engelse) instructies en foto's goed te doen
Maar het kwam er gewoon niet van om het beertje in elkaar te zetten
Toch maar eens even voor gaan zitten
Wat ik wel grappig vond, zie je die witte draad?
Ik was zo geconcentreerd bezig met de Engelse instructies
dat ik net als op het voorbeeld
ook een witte draad pakte, dat moest natuurlijk niet ;)
Bij het in elkaar zetten, kwam ik daar vanzelf achter!
Kijk hier is hij dan, echt wel een kleintje
Kom laat je eens bekijken
 ja, ik heb geen broek aan dat doe ik niet hoor
Je broekje is al klaar, kom ik pak het voor je :)
Little, dat zijn de beertjes, konijntjes, aapjes, schaapjes,
varkentjes, olifanten, muizen enz.
Maar wel ontzettend leuk :)
Euh, volgens het patroon krijg ik ook nog een truitje
Klopt kleine beer, maar daar ben ik nog mee bezig
Als je trui af is mag je nog een keer mee doen met dinsdag poppendag :)

Is er meer poppennieuws op deze dinsdag? vast wel ;)

                                                       Mariam  Blauw en zo     Lydia














10 opmerkingen:

  1. Ah, wat een schatje! Die heeft echt een hoog knuffelgehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat een lieffie dat patroon moet ik ook eens bestellen. Brei je losse onderdelen van dit patroon ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt klein! Wel heel erg leuk, knap gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat klein maar wat een lief koppie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief, klein beertje. Gelukkig heeft hij al een broekje aan. Met het truitje wordt hij helemaal een knapperd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, schatje! Dat in elkaar zetten zal best een gefriemel zijn geweest! Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief klein beertje, kom maar tevoorschijn... wat ben je mooi en Anita heeft je zo keurig gebreid, dat zie ik wel...
    Leuk verhaal om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje!! En zo verlegen zonder broek, zo erg is dat toch niet als je zo mooi bent. Maar met een broek aan lijkt hij toch iets stoerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd. Ik vind het altijd lastig breiwerk mooi gevuld te krijgen, maar jou gaat dat goed af. Ik kijk uit naar zijn trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een schatje! Heel mooi gemaakt. Ik brei zelf nogal los waardoor zo'n beestje soms wat flodderig wordt, maar deze is echt mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...