vrijdag 21 december 2018

Happy holidays :-)

Afgelopen week vrij geweest :-)
Tijd gehad om een beetje bij te komen 
Tijd om mijn tijdschriftenrek gezellig aan te kleden voor kerst :)
Ik heb mijn tijdschriftenrek nu een tijdje
Het is echt leuk en het staat gezellig, 
je kunt het elke keer weer anders decoreren :)
Zo heb je steeds weer een ander hoekje
Denk jij erover om er een aan te schaffen
vooral doen :)

Wij hebben de boodschappen voor het grootste deel binnen
Weet je wat ik ook gekocht heb?
Dat wilde ik vorig jaar ook al,
maar toen zag ik geen bosjes bij het tuincentrum
misschien was ik toen te laat, maar nu :-)
Ik heb de mistletoe in de hal aan de lamp gehangen
ha, ha
Weet je waarom we eigenlijk kussen 
onder de mistletoe?
Hier lees je waar de traditie vandaan komt :)
Mijn Mistletoe doet ook mee met
 Friday-Flowerday bij Holunderbluetchen

Als mijn Mistletoe is uitgebloeid gooi ik hem niet weg, 
nee hoor, wat ik ermee doe? dat vertel ik een andere keer 

11 opmerkingen:

  1. Het tijdschriftenrek ziet er erg gezellig uit, leuk aan te passen aan ieder seizoen.
    De mistletoe hangt wel op een hele mooie plek, wordt vast heel druk daar onder. Ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen als het is uitgebloeid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, romantisch hoor.. die mistletoe... Ja, ik houd er van! Hier bij ons thuis moeten ze er maar een beetje om lachen.
    Heerlijk dat je een weekje vrij was, dan kom je ook eens aan andere dingen toe. Hoe fijn de kerstdagen ook kunnen zijn, het brengt vaak ook weer verplichtingen met zich mee...
    Ik vind je tijdschriftenrek zo leuk! Ja, daar kun je heerlijk mee spelen en wat schuiven. Je hebt me op een idee gebracht!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor zo'n tijdschriftenrekje zonder tijdschriften.
    Er staan leuke spulletjes op.
    Ben ook benieuwd naar je mistletoe als het uitgebloeid is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super gezellig uit!
    Vast fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede timing; vrij net voor de Kerst!
    Je huis ziet er prachtig uit, mét mistletoe :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om steeds iets anders te doen met je tijdschriftenrek. Net of je steeds iets nieuws hebt. Ik had afgelopen week ook vrij. Ik heb heel wat achterstallige klusjes kunnen doen en ook lekker kunnen haken (als beloning). En ook ik ben benieuwd wat je met je mistletoe gaat doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk leuk ziet er gezellig uit. Fijne kerstdagen 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heel gezellig uit! Fijne Kerstdagen, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gedaan.

    Vrolijk kerstmis en een schitterend 2019 gewenst!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er zal wat af gezoend worden bij jullie! ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dein Zeitschriftenregal schaut wunderbar aus.
    Sehr schön weihnachtlich dekoriert.
    Misteln hatten wir dieses Jahr keine, ich habe einfach keine gefunden.
    Dir wünsche ich einen guten Rutsch ins neue Jahr,
    lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...