dinsdag 18 december 2018

Dinsdag poppendag :)

 Dinsdag poppendag 
Ha,ha, bedankt voor jullie leuke reacties :-)
Voor een opdracht van een klant kocht ik dit 
leuke haakboek Zoomigurumi 7
Ik had geen boekjes van deze serie 
Nummer 7 is echt leuk! 
Maar ja, dan weet je nog niet wat of wie
ik geh(m)aakt heb :)
ha, ha, alleen dat dit alle 'onderdelen' zijn
Maar ik zal jullie niet langer laten wachten
Mijn klant wilde een.................
Juist ja, een hamster ;)
Het is een kraamcadeautje met een knipoog
De hamster krijgt dan ook geen aardbeitjes 
maar een beschuit met muisjes in haar of zijn handjes
Nu is het even afwachten
Een beschuit met blauwe of roze muisjes 
Spannend hoor!
Zodra ik het weet, laat ik nog een foto zien :)

Zijn er nog leuke poppen nieuwtjes?
Ik wil het wel weten, laten we gaan kijken bij:



Mijn hamster doet mee bij de 
link-up party van 
Creadienstag

10 opmerkingen:

  1. Ah... een hamster! Het raadsel is opgelost... Ik was toch zo benieuwd! Wat een leukerd is het ... Die boekjes ken ik helemaal niet. Maar ik haak ook niet veel amigurumi...
    Fijne dinsdag, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een snoepje. Met de aardbei is hij erg leuk maar met een beschuitje vast ook én heel toepasselijk. Ik ga ook eens kijken naar dat boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd. Ik heb een eerder boekje uit deze reeks, deze ken ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een super leuke hamster! Leuk idee om hem beschuit met muisjes in zijn handjes te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een guit. Ik dacht al dat die dikke witte dingen iets met wangen te maken hadden maar geen idee dat het een hamster zou worden. Hij heeft zijn wangzakken goed gevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig hamstertje. Dat zag ik niet in de losse onderdelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...