woensdag 24 februari 2016

Weer een DA af & maak kennis met Dilliedijn


De muisjes had ik jullie al laten zien,
nu is ook het konijntje klaar :)
Weer een Didactische Analyse afgewerkt
De patroontjes komen uit dit leuke boekje


Wil jij ook een muisje maken?
Vervelen de kinderen zich?
Ga dan samen deze leuke muisjes maken
Ook leuk om in de paasvakantie of
op een regenachtige zondagmiddag te maken :)
Klik dan HIER
Denk je, ik wil liever het konijntje
nog voor Pasen maken dan
klik je HIER

Bij elk patroontje kun je de patroondelen overnemen
en de werkbeschrijving legt uit waar je op moet letten
Heel veel plezier!

Nu even iets anders, kennen jullie Dilliedijn al?
Ze is nieuw in blogland :)
Aan mij de eer, ik ben haar eerste volger ;-)
En ik weet het haast zeker, ze vindt het leuk
als nog meer mensen haar gaan volgen
Dus dames, wij zijn ook ooit met 1 volger begonnen!!
Wat was ik blij als iemand mij ging volgen, nu overigens nog steeds hoor :)
Afbeeldingsresultaat voor welkom afbeelding
Dilliedijn, welkom in blogland
Ik hoop dat je net zoveel plezier aan het
bloggen beleefd als ik

Fijne avond











12 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig konijntje! En nee.. ik ken Dillielijn nog niet, maar ga zeker even kijken! Vind het zelf ook erg leuk als ik weer een nieuwe volger er bij heb, blog zelf ook nog niet heel erg lang!
    Fijne avond en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig he al die haasjes voor Pasen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig haasje. Ik dacht dat je haasje Dilliedijn heette, (vind ik trouwens wel bij een haasje passen) maar het gaat over een dame die nieuw is in blogland.
    Ik ga gelijk even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige beestjes! En wat leuk dat je het patroon erbij geeft.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om te lezen ,, hartelijk dank voor dit warme welkom en ja ik heb nu al 4 volgers ;o)
    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk konijntje, en ik zal eens gaan kijken bij dilledijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve diertjes.
    Ik ben ook volger van het blog van Dilliedijn.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk konijntje heb je gemaakt. Ik ga zeker even een kijkje nemen bij Dilledijn
    fijn weekeind, groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, wat! En natuurlijk ga ik ook even kijken bij Dilledijn!
    Fijn weekend en groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig konijn, ik ga zeker even kijken bij Dilledijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg bedankt voor je kaartje! En of het een verrassing was! Zeker omdat ik niet wist wie me een lege kaart stuurde... Ik vond je rode briefje pas toen ik nog eens goed in de enveloppe keek. Ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...