zondag 2 augustus 2015

Sjors: ik ben geslaagd:-)

Al twaalf weken ga ik 
met mijn baasje
op zondagochtend
naar de puppycursus

Heel leuk, ik moet allerlei 
opdrachtjes uitvoeren 
en het is ontzettend fijn
om samen met mijn baasje bezig te zijn;-)

Ik krijg lekker veel aandacht,
maar ik moet natuurlijk ook wel 
goed op mijn baasje letten

Door de slurf dat is voor mij 
als teckel niet echt een probleem
Mijn baasje moet iemand begroeten
en ik moet dan netjes blijven zitten
en mag niet gaan blaffen
mmmm, best moeilijk hoor
maar kijk bewijs, hier doe ik het goed:-) 
En vandaag ben ik geslaagd, 
op de foto zie je het door mij behaalde certificaat
En wat denk je 
kreeg ik ook nog als toevoeging uitmuntend
Ja, nu loop ik wel even met mijn neus omhoog
zeg nu zelf, toch knap voor een teckel:-)

4 opmerkingen:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...