dinsdag 25 augustus 2015

Dinsdag poppendag

Gisteren werd ik door Julia 
uitgenodigd voor een kopje thee
Ze wilde iets bespreken;)
Toen ik boven kwam 
stond alles voor de thee al klaar

Anita, het picknick kleed is klaar
en ik wil niet ondankbaar zijn,
maar ik loop nog steeds in mijn pyjama

O, Julia je hebt helemaal gelijk
Het is tijd om verder te gaan
Tijd voor je lijstje, tijd voor nummer 3, je jurk
Het stofje voor het jurkje 
had ik laatst al gekocht bij Hoofs in Den Bosch
en in Maastricht heb ik mooie bijpassende wol
voor een vestje voor jou gekocht

Julia was helemaal in haar nopjes
een hele nieuwe outfit, tja wie zou daar niet blij mee zijn
Onder het genot van een tweede kopje thee
hebben we naar de patroontjes gekeken 
en plannen gemaakt

Wel heb ik Julia uitgelegd
dat ze wel wat geduld zal 
moeten hebben, 
binnenkort
begint ook mijn opleiding weer
Maar dat was volgens Julia
geen probleem

Wat een lief poppenkind is het toch!

Vorige week ben ik vergeten 
de link naar de andere poppenmoeders 
te vermelden, sorry hiervoor

Neem dus vlug een kijkje bij de poppenmoeders
de vakantie is zo goed als voorbij en
de eerste poppenberichten zijn er weer:-)
Misschien niet allemaal op dinsdag,
maar wel allemaal de moeite waard om te lezen

                                                            Jolanda
                                                                              Rita                                     
 Sandra                                          
                   
                                                                                                        Haakjuffie
                                   Peggy



7 opmerkingen:

  1. Dat wordt een prachtige combinatie, dat kan ik nu al zien!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moioi lapje. Heb je het patroontje voor een supersnel te maken jurkje op mijn blog gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ziet er leuk uit, stuur je mij het patroontje. Mijn e-mailadres staat bij 't winkeltje. Ik stuur je dan meteen een handleiding van hoe je het op je blog kunt zetten:) Dienst wederdienst;-)

      Verwijderen
  3. Julia krijgt weer een verwenpartij van je, maar als ze zo lief is en geduldig wil wachten tot het klaar is, kan je gewoon niet weigeren. Heel mooi stofje koos je uit en de wol past er perfect bij!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief poppenkind om zolang in pyama rond te lopen.
    Nu maar hopen dat de kleertjes snel af zijn. Het is anders zo sneu.
    Theevisite in je pyama dat kan toch eigenlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellig verhaaltje. het is wat met die poppenkinders, die maken gewoon een hele wensenlijst. Gelukkig heeft ze nog wel wat geduld. Haar nieuwe outfit wordt vast heel leuk!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...