woensdag 19 augustus 2015

Ik be be be be ben zo blij:-)

Ik be be be be ben zo blij:-)

Net als Saartje ben ik ook blij
Saartje het muziekschaapje is klaar!!

Ik wil jullie bedanken voor alle positieve reacties
Weet je van wie ik ook een mailtje ontving
van Annemarie Arts
De ontwerpster van Saartje
Als ik hulp nodig had wilde zij mij wel helpen, lief hé

Alle reacties en het idee dat ik me toch 
niet door een muziekschaapje op de kop kon laten zitten;-)
maakte dat ik afgelopen zondag, 
het was slecht weer, 
Saartje in elkaar ben gaan zetten
Eerst wilde het niet zo vlotte, 
maar ineens Yes
Fijn, dat het toch gelukt is
Natuurlijk een mailtje met foto naar Annemarie gestuurd
Binnenkort komt een foto van mijn Saar 
op haar Facebook pagina

Ik kan weer iets van mijn
things-to-do lijstje afstrepen:-)



9 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden, jouw schaapje!
    Ik had je "noodkreetje" gemist, maar fijn dat je goede reacties hebt gekregen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Ik vind al die gehaakte knuffels zo leuk, maar als ik eenmaal bezig ben, word ik helemaal kippig van al die vasten haken en tellen.
    En dan het afmaken van al die kleine frutsels, brrrrr....
    Maar het resultaat is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een schatje! Ik heb je vorige berichtje(s) even gemist maar hij is superleuk geworden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk en nu je weet hoe het moet gaan er vast meer van komen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En met reden dat je zo blij bent, maar het is dan ook een pracht van een schaapje geworden! Fijn dat het bij Anne-Marie op haar facebook staat.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...