vrijdag 12 juni 2015

MCAL

Wat staat daar nu, wat is dat voor een titel?
Ja, daar kan ik ook niets aan doen
MCAL staat voor 
Mystyer chrochet-a-long

Gisteren hebben we de eerste aanwijzingen ontvangen
en vandaag wil ik een begin maken met mijn shawl
Ik heb mijn garen binnen
Ik heb gekozen voor Katia Jaipur nummer 204



Ja dat is nog een heel verhaal, dat garen:)
Ik op pad, de eerste winkel: wij verkopen geen Katia
Toen naar Pipoos, zij hadden Katia genoeg, maar geen Jaipur
Toen nog naar een andere winkel gebeld, nee, verkopen wij niet
Toen weer naar een andere winkel gebeld, ja wij verkopen Katia Jaipur
Ik daar naar toe, was niet naast de deur, zoals wij zeggen
hadden ze nog maar een paar bolletjes
en allemaal verschillende kleuren
ja, dat schoot dus totaal niet op!!!!

Dan maar online bestellen,
misschien had ik dat wel meteen moeten doen
bij Wolplein.nl heb ik het garen besteld
en omdat ik toch aan het bestellen was
meteen maar een grotere bestelling geplaatst
ik zat toch bijna zonder Catania katoen


Zo, ik kan weer vooruit en weet je 
ik heb dinsdagavond bij Wolplein.nl een bestelling geplaatst
en gisteren had ik het garen al binnen
SUPER snel dus
Als ik weer garen nodig heb, nu dat weet ik het wel
gewoon online bestellen
dat is echt veel handiger
Misschien zien jullie aan de kleurtjes al wat voor
plannen ik allemaal heb:-)
Natuurlijk weer veel te veel!

Ik hoop jullie binnenkort al
het eerste stukje van mijn shawl 
te kunnen laten zien:-)

Een fijne zonnige dag

O, ja
en zit je in een blogdipje
ga dan eens kijken bij Het Keetje van Lien
dan krijg je vanzelf weer inspiratie:-)))

3 opmerkingen:

  1. Als de verzendingskosten meevallen, kan je inderdaad soms beter bestellen. Mooi garen heb je besteld.
    Fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede en handige oplossing om het te bestellen. Zeker als je al zoveel tijd en reiskosten hebt besteed en nog niet geslaagd was!
    Wat leuk dat jij met die Jaipur gaat werken en wat een mooie kleur! Ik heb al twee sjaals gemaakt met dit garen, allebei gebreid. Succes ermee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de sjaal, maar zeker ook wat je allemaal van plan bent met het overige garen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...