woensdag 11 februari 2015

Kunstzinnig werkstuk

Eerst wil ik graag iedereen bedanken 
voor de leuke reacties 
die ik ontvang op mijn blogjes over mijn kunstzinnig werkstuk, 
dat doet me goed!

Vandaag stel ik jullie voor aan 
meneer en mevrouw slak


De slak is geen dier dat voor komt
in het prentenboek Monkie
maar ik vind het leuk om zelf dieren
aan het verhaal toe te voegen 

Waarschijnlijk herkennen jullie het patroon al
het is een gratis patroon van Stip en Haak

Op dit moment ben ik echt geen slak
 ik voel me eerder een (Zoef de) haas;-)

Inmiddels heb ik de steken voor Monkie
de hoofdpersoon van het prentenboek
al opgezet, vlug weer verder
het is zo eind maart!!

Ondertussen ben ik ook nog aan het haken
voor een huiswerkopdracht over kleuren 
ik had een heel leuk idee, al zeg ik het zelf
ik laat jullie binnenkort het resultaat zien

Op het moment gaat al mijn handwerktijd op aan de 
de opdrachten van de opleiding en bestellingen die ik krijg 
nieuwe dingen op mijn blog laten zien
lukt even niet, maar dat komt wel weer
nogmaals bedankt voor jullie lieve 
en trouwe reacties

Veel liefs
Anita






6 opmerkingen:

  1. Inderdaad jij bent juist zoef de haas. Zoals jij handwerkt, niet meer normaal. En dan verzin je nog diertjes bij...., maar ze zijn zo leuk.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi ... ik zou eerder turbo de haas zeggen. Wat een tempo! Maar het zijn één voor één prachtige creaties waar wij mee mogen van genieten.

    Liefs, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slakken, echt vrolijk van kleur en zo mooi op de foto gezet! Jij hebt echt wel je turbo opstaan de laatste tijd zo bezig als je bent met al je werkjes en opdrachten. Ergens thuis ligt ook nog zo'n half afgewerkte slak te wachten op verdere afwerking.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zijn ze hè de slakjes, ik heb er ook al een paar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, wat een leuke slakjes! Ik kwam hier door een mail van Rita, dat je mee gaat doen aan de poppendag. Ik heb je vast in het lijstje met links gezet in mijn poppenblog van morgen en dan kom ik weer kijken!
    Groetjes,
    Akkelien (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...