dinsdag 14 oktober 2014

Dinsdag poppendag!

Dinsdag poppendag, daar doet juffrouw Ooievaar toch niet aan mee.
Klopt, maar weten jullie nog dat ik een tijd geleden blogde 
dat ik opdracht had gekregen om 2 poppen te haken?



De schoentjes had ik toen af
Het leek mij een leuk idee om op 
dinsdag poppendag te laten zien 
hoe het met het haken van de poppen gaat

Het meisje

Het jongetje
ja, gaat mooi gelijk op hé;-)
Ik hoop, misschien op een andere 
dinsdag poppendag het eindresultaat te laten zien
wordt vervolgd dus!



Laat je verrassen door de échte poppenmoeders;-)
Veel kijkplezier!


3 opmerkingen:

  1. O tof dat je een klein beetje meedoet met de poppendag. Anders moet je een seintje geven en dan linken we je er even erbij hoor. Ziet er al heel tof uit.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze worden prachtig! Had nog nooit gehoord over dinsdag poppendag. Leuk idee.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk! Fijn dat je voor ons reclame maakt en dat je meedoet! Misschien raak je wel besmet met het poppenvirus en blijf je lekker meedoen. Dit worden in elk geval heel toffe poppen, dat zie je nu al!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...