zondag 14 september 2014

These boots are made for walking


Goedemorgen allemaal, lekker geslapen, ik wel hoor;-)
Herinneren jullie nog dat ik Dora heb gehaakt?
Voor de nieuwe volgers dit is Dora



Nu heb ik een bestelling ontvangen voor nog 2 poppen, leuk hé.
Graag een jongetje en een meisje, zoals je ziet de schoentjes zijn klaar.
Ik heb al leuke kleurtjes uitgekozen, ze worden weer heel anders als Dora,
komt helemaal goed. Ik hou jullie op de hoogte.

Wil je ook graag een pop haken kijk dan eens bij Tineke Zij heeft echt heel veel gratis patronen, kijk voor een pop haken, bij maandag 2 juni 2014.
Tineke geeft een duidelijke uitleg ook met foto's, goed te volgen ook voor beginners:-)


                                                                 Fijne zondag!




2 opmerkingen:

  1. Dora is een schatje, die heb ik blijkbaar ergens gemist :-( fijn dat je er nog 2 mag maken, altijd leuk meegenomen! En je handwerklessen zien er echt wel heeeeeeel interessant uit hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nog twee poppen mag haken. Dora ziet er schattig uit.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...