zaterdag 13 september 2014

Handwerkopleiding, eerste les :-)

Ja, nu was het vanmorgen toch echt zover.
Ik had er reuze zin in en wat denk je, kom ik te laat:(
Ja, dat is schrikken hé, het kwam niet omdat ik te laat op was gestaan 07:00 uur
Het kwam ook niet omdat ik niet op tijd op het station was 08:20 uur
Waar het wel door kwam, ik heb de Sprinter naar Utrecht genomen, niet slim!!
De Sprinter kwam om 08:32 uur en de Intercity om 08:38 uur
Had ik nu toch maar 6 minuten gewacht, maar ja dat is achteraf.

Gelukkig toonden de docenten begrip, maar ik heb natuurlijk wel mijn excuses 
aangeboden, te laat komen en dat voor de eerste les. Maar genoeg hierover.

Het voorstel rondje heb ik gemist, maar dat komt vast en zeker goed;-)
Een informatiemap lag al voor mij klaar, koffie werd ingeschonken en we gingen
verder met de introductie en de eerste les: zintuigen
Heel interessant de zintuigleer volgens Steiner. Wist jij dat er 12 zintuigen zijn,
ik niet hoor. Het boek 'De twaalf zintuigen' het boek van Albert Soesman ga ik beslist 
lenen bij de bibliotheek.

Hier zie je twee spelletjes waarbij je gebruik maakt van je zintuigen:

Verschillende lapjes stof
de zintuigen zien & voelen 







Dit spelletje is een soort van
memorie spelletje maar dan met geluiden
Horen is ook een zintuig




Diverse boeken lagen klaar,
de boeken hadden allemaal te maken
met het gebruik van je zintuigen
leuk om te bekijken
sorry voor de slechte foto, iets te gehaast gemaakt


Na de introductie en uitleg van de theorie
zijn we ook nog aan de slag gegaan met vilt
Maar daarover vertel ik een andere keer meer



                            De tijd vloog voorbij
Op het 'voorvalletje' na heb ik een geweldige dag gehad
                   ik wens voor jullie hetzelfde
                      ik ga nog even breien ;-)










1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je bent begonnen, Anita! En wat ben je enthousiast! Veel plezier nog!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...