maandag 11 november 2013

Mijn dochter heeft een Liebsteraward gewonnen!

Ik ben trots op mijn dochter!
Ze heeft een blog met de naam Mijn kookavonturen en deze week bestaat hij 1 jaar.
Wat denk je heeft ze een Liebsteraward gewonnen.
Je krijgt de prijs van bloggers en je geeft hem ook weer door aan andere bloggers.

Ben je ook geïnteresseerd in koken en gezonde voeding, wil je ook liever geen pakjes en zakjes gebruiken kijk dan eens op de blog van mijn dochter, je vindt er de heerlijkste recepten. Bij elk recept staat een leuk verhaaltje, waarmee je ook weer iets opsteekt over gezonde voeding.

En denk je, daar heb ik geen tijd voor, het zijn juist makkelijke recepten en door de
goede uitleg hoef je geen ervaren kok te zijn.
Alvast eet smakelijk of zoals mijn dochter altijd schrijft, Enjoy!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...