vrijdag 24 november 2023

Harmony deken (5)

Het was even wat rustiger op mijn blog
Na mijn vorige blogbericht over de harmony deken kreeg ik
het ineens op ‘mijn heupen’ en moest de deken af
Een verklaring heb ik er niet voor, maar het moest!
Omdat het steeds regent en stormt 
een foto vanuit onze hal
De deken heet harmony, maar
voor mij is het eerder een memory deken geworden
Vlak voor mijn moeder ziek werd 
ben ik aan de deken begonnen
15 december is haar eerste sterfdag 🕯
De brede rand is een mooie toevoeging
De deken is hier door 125 cm breed en 195 cm lang
Samen met mijn andere gehaakte deken van Attic24 
hangend over het laddertje in de woonkamer
Zo kunnen we de dekens pakken wanneer nodig
Mijn deken is af en het voelt goed!

🌸🌺🌸

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie deken en ook een deken om te koesteren, vol herinneringen! Bovendien momenteel ook wel heel erg prettig, want o, wat is het guur! Fijn weekend! Lieve groet, Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige deken! Warme kleuren ook. Ik heb zelf een lapjes deken die mijn moeder gebreid heeft. Ook waardevol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Die gestreepte trouwens ook! Precies klaar voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige deken met een dierbare herinnering die extra warmte geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het sis een SCHOONHEID geworden Anita, je mag trotszijn
    op jezelf. De rand rondom is prachtig daarbij. Een deken vol
    herinneringen inderdaad. En je kan hem nu in deze tijd van het jaar heel goed gebruiken. Heerlijk om daar onder weg te kruipen, geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, soms heb je dat gevoel hè... Maar wat is je deken mooi geworden en ook zò warm van kleur. De harmonie straalt ervan af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de deken prachtig geworden, zo mooi van kleur. Fijn, een warme deken van herinneringen om lekker om je heen te slaan. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige deken geworden met mooie warme kleuren en iedere keer als je hem pakt denk je even aan je moeder, al zul je dat ongetwijfeld veel vaker doen! Hij komt nu ook goed van pas, een beetje warmte op deze koude en grijze zondag. Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en wat een warme kleuren. Echt eer van je werk en ja ik snap dat wel ineens gaat de turbo aan. En.....klaar😅

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige deken. Leuk om hem aan zo’n trapje op te hangen. En een mooie herinnering aan je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...