vrijdag 15 oktober 2021

Crea 2021 vier keer een U

 Oeps, de letter U is geen makkie!
Daar heb ik lang over na moeten denken

Ik heb ook het idee dat ik wat smokkel ;)
Dit is Udo 
Sinds vorige week woont hij bij ons in 't Atelier
Het is echt een lieverd geworden, al zeg ik het zelf

 
Naast Udo heb ik in het verleden een
Unicorn gehaakt:) kijk dat bedoel ik met smokkelen ;)
Deze eenhoorn woont al lang niet meer in 't Atelier
maar bij een lief klein meisje
Zoals jullie weten ben ik dol op tuinieren
Maar welke plant begint met een
Gelukkig kreeg ik dit leuke bollenpakket van mijn zoon
In het pakket zitten ook Uienbollen 
Dat staat straks gezellig in de tuin:)
De Uil, tja dat vond ik de makkelijkste
Zo nu wil ik toch echt wel graag weten wat
de andere bedacht hebben bij deze moeilijke letter 
Of zeg ik straks o ja, natuurlijk ;)

                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 














11 opmerkingen:

  1. Grappig dat we allemaal best moeite hadden met de U en dat er dan uiteindelijk toch hele mooie uitwerkingen gevonden worden.
    Uienbollen, dat is zo'n woord dat geen moment bij me naar boven is komen borrelen, leuk!
    Waarom vind je dat je smokkelt bij de Unicorn? Misschien omdat je het in het verleden hebt gemaakt? Dat vind ik geen smokkelen hoor; het heeft hier terecht een mooie plek gekregen.
    Udo is een schatje zo met z'n streepjes en bruine neus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Udo, ja hoor ... een leuke jongensnaam met een U! Hij ziet er leuk uit en ik hoop dat hij veel gezelligheid gaat brengen in het atelier. Ach ja, smokkelen... ik begrijp wel wat je bedoelt.. Ik weet zo snel ook geen plant met een U, tenminste als je de Nederlandse naam bedoelt. Bij de wetenschappelijke namen is er wel wat te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je hebt toch een paar mooie U's gevonden, leuk gedaan. Er komen nog meer van die uitdagende letters aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uienbollen had ik ook niet bedacht maar ze zijn prachtig en nu planten straks mooi naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knapperd is die Udo, hij heeft een hoog knuffelgehalte. Ook de unicorn is leuk, zo noemen de kleinsten die tegenwoordig ook al, eenhoorn is zooooo ouderwets, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt toch een paar goede U-tjes gevonden, ik kwam niet verder dan een uil. Leuke knuffeltjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gevulde blogs vol u's! Die bollen heb ik ook geplant deze week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lastig, maar toch een geslaagd u- blog heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig hé, allemaal zaten we een beetjes te hikken tege deze letter en we zijn er allemaal heel goed in geslaagd om het uit te werken. En de uil, zo leuk die is bij veel mensen langs gekomen. Prachtige dieren heb je gemaakt Anita, en inderdaad uilenbollen ook helemaal TOP.
    Super gedaan!!!

    Geniet van een fijn weekend,
    groetjes Josephine.....

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...