vrijdag 1 oktober 2021

Crea 2021 de T van Trui en Teckel

De T van Trui
Kijk eens wat ik al opgeschoten ben met mijn Trui :-)
Echt verslavend om aan te breien en met naald 7
schiet het ook lekker op 
Ondertussen ook 2 nieuwe Technieken geleerd
Want ja, hoe hecht je een nieuwe draad aan als je geen zijkant hebt? 
Dat doe je met de super knoop :) 
Binnenkort mag ik al afkanten
 Het patroon stelt voor om dit op de Italiaans manier te doen :) 
zo leuk om nieuwe dingen te leren
Hier ga ik wel even voor zitten
Ik wil natuurlijk wel een mooie rand 

Daarna alleen nog de mouwen :)

De T is ook de T van Teckel
Hier een paar foto's van onze Teckel Sjors
Op 2 november wordt Sjors al weer 7 jaar
Het is een meneertje eigenwijs
Maar je kunt ook ontzettend om hem lachen
Deze foto vind ik erg grappig ;)

Sjors houdt ook van opgeruimd
Bijna elke uitlaat beurt brengt hij wel een flesje
of bekertje mee voor bij het plastic afval
Tegenwoordig bewaar ik de dopjes 
Ik was ze af en bewaar ze voor een goed doel 

Win-win-win
 én de straat blijft schoon
Sjors vindt het leuk om te doen en hij kan niet meer blaffen ;)
We sparen zo mee voor een auto voor iemand met een
beperking die zo weer mobieler wordt 
Geweldig toch!

Waar dachten de andere aan bij de letter T
Dat wil ik wel eens zien :)
                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 



13 opmerkingen:

  1. Je trui wordt heel mooi! Wat ga je snel, maar ja, als iets leuk is dan gaat dat vanzelf hé. ;o)
    Wat een leuke foto's van Sjors. Handig dat hij gek is op het dragen van plastic flessen en dan mooi niet kan blaffen.
    Doppen verzamelen, ik dacht dat die tijd voorbij was. Wat mooi dat het nog steeds kan en daarmee het goede doel gesteund kan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie trui maak je. En wat een grappige tekkel is Sjors

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Sjors..., o wat moet ik om hem lachen... Heerlijk zo'n beestje om je heen!
    Je trui gaat zeker hard; ik had niet eerder door (of niet goed gelezen..) dat je die op naald nummer 7 breide.. Dat heb ik nog nooit gedaan, geloof ik.
    Maar jij bent slank en kan zo'n breisel wel hebben!
    De slimme knoop kende ik al, maar Italiaans afkanten is totaal nieuw voor me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave trui, vlot lekker. En wat een leuk beestje is die Sjors!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je trui wordt mooi.
    Grappig, Sjors is gelijk met mij jarig, alleen ben ik iets ouder, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je trui schiet inderdaad al lekker op, kan ook eigenlijk niet anders met die dikke naalden! Die slimme knoop heb ik al vaker gezien, maar ik durf hem eigenlijk niet te gebruiken. Ben toch wel bang dat het losgaat in de was. Dat afkanten was helemaal nieuw voor mij, lijkt me een pittig klusje. Ik kant altijd met een dikkere naald af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blog! Heerlijk dat je trui zo goed gaat en altijd leuk om iets nieuws te leren.
    En geweldig dat Sjors zo de straat wat schoner maakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh Anita, wat gaat het snel met je trui.
    Kijk nou toch, haha, die Sjors !
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je trui wordt mooi en he schiet al op. Ik wist niet eens dat je zo n leuke teckel had. En wat een leuke naam Sjors. Ha ha die gebruik ik te pas en te onpas en die dopjes soaar ik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG wordt je trui Anita, en wat ben je al ver,
    als je er plezier in hebt gaat het een stuk sneller.
    En wat handig zeg, zo'n onzichtbare knoop, het lijkt
    ook heel sterk. Wat een heerlijke schat is jullie Sjors,
    hahahaaa die foto op zijn rug, en die ogen van hem, ze
    zijn toch om op te vreten zo lief. WEl handig zo'n flesjes verzamelaar, zit er geen statiegeld op??? hahahah
    Succes verder met je prachtige trui, en geniet van een fijn weekend,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schiet je trui al lekker op, handige tutorial met die knoop, dat wist ik nog niet.
    Een leukerd is die Sjors, ik spaar ook doppen, ook van melk en drinkpakken enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben gek op teckels. In Deventer kwam we pas geleden een heuse teckelwinkel tegen met een echte teckel (om te aaien).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je trui schiet goed op! Handige tutorial voegde je bij. En Sjors helpt goed mee bij het opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...