maandag 10 juni 2019

Een jongentje of een meisje?

Vorige week maandag was
het de laatste yoga les voorlopig
Echt jammer, maar ik snap het wel
De yoga docente is met zwangerschapsverlof
Daarna is het toch wennen met een kleintje erbij
Dus voorlopig geen yoga

Omdat het de laatste les was wilde ik een aardigheidje geven
en haar geluk wensen met de bevalling :)
Het is nog niet bekend of het een jongetje of meisje is
Ik had in de winkel een leuk slobpakje gekocht,
maar eenmaal buiten (met ander licht) bleek het toch meer blauw als mintgroen
Mmm dan toch maar zelf iets maken :)
Het is deze rammelaar geworden 
Geel kan voor een jongen én een meisje
Het slobpakje koop ik wel als de baby geboren is :)


Had ik toch mee kunnen doen met de
Crea week van afgelopen week, met mijn vogeltje ;)
Ik was er niet opgekomen maar
Elizabeth heeft natuurlijk helemaal gelijk
Vogels fluiten/ zingen prachtig

Zie ik jullie morgen
Met dinsdag poppendag?
Fijne avond :)















8 opmerkingen:

  1. Oh, leuk! Die valt cast heel erg in de smaak bij de nieuwe wereldburger en de ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi babycadeautje waar iedere baby blij van wordt. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief cadeautje! En dit is eigenlijk onbetaalbaar, hé!
    Ik denk ook vaak dat er nog iets bij moet kopen, maar waarom eigenlijk?
    Ja, je moet maar net de ingeving hebben, ik vond het ook een lastig woord bij Crea 5219.
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geel is prima.
    Een leuk babycadeautje.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk cadeautje! "Zelfmaak" heeft toch net dat ietsje meer vind ik. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie neutrale kleur voor deze vrolijke vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur. Een zelfgemaakt cadeautje is toch altijd veel persoonlijker. Lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...