dinsdag 18 juni 2019

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag :)
Je ziet het al meneer Muis is de eerste gast
die uitgenodigd is door Julia om op visite te komen
Wat heb je daar Julia, vraagt meneer Muis
Dat is een tafelkleed, als wij straks kruimels hebben
dan vallen die op het kleed, het kleed klop ik dan buiten uit
en dan eten de vogeltjes de kruimels op
Hoe kom je daar nu weer bij?
Anita heeft een tafelkleed en ik heb het gelezen
op de site van de vogelbescherming, zo help ik de vogels een handje :)
Wat slim van je Julia


Lust je thee meneer Muis?
Ja, lekker

Onder het kletsen heeft Julia de tafel gedekt
Even kijken heb ik zo alles?
Volgens mij wel hoor
Dan kom ik ook zitten, geef je kopje maar meneer Muis

Wat gezellig zo Julia
Dat moeten we vaker doen
Wat een lekkere koekjes
Heb je die zelf gebakken?
Zo keuvelen de twee lekker verder ;)

Is er nog meer poppennieuws,
Ik reken erop ;)





           Mariam  
Blauw en zo
   Lydia

Hartelijk welkom nieuwe volgers :)












8 opmerkingen:

  1. Julia kijkt goed de gunst van gastvrij zijn af. Heel slim om een mooi tafelkleedje te gebruiken. En wat zien haar koekjes er lekker uit. Zo lief om Muis en Julia zo samen aan tafel te zien zitten.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat gezellig! Volgens mij is Julia een echte fan van gezellige visite-bijeenkomsten 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gezellig daar zou ik wel eens bij willen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat doen ze goed! Gezellig huisje krijgt ze!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Julia is goed bezig en heeft helemaal gelijk. Zo hoef je ook minder te stofzuigen en dat ik ook weer mooi mee genomen.
    En zo'n prachtig tafelkleed staat ook nog gezellig; een echte gedekte theetafel! Wat zullen ze gesmuld hebben van de lekkere koekjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n bakje thee met lekkers erbij. En een mooi tafelkleed staat ook nog gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haar kamertje wordt alsmaar gezelliger, prachtig tafelkleed en wat slim van Julia, meneer Muis kan nog wat leren van haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...