dinsdag 4 juni 2019

Dinsdag poppendag :)


Dinsdag poppendag :)
Ja en wel een hele speciale
Je ziet het misschien al
een verrassing voor Julia
Wel een beetje eng hoor Anita
Ik zie niets
Kom maar Julia
Ik help je wel, je bent er bijna
O, wat spannend, wat zou het zijn?
Doe je blinddoek maar af :-)
Oooo Anita, een keukentje, echt daar ben ik super blij mee
Een keukentje met een wasbak en 
een kraan met koud en warm water ;)
en o ik heb ook 2 kookpitten en
een gordijntje daar kunnen mijn emmers mooi achter staan
Dank je wel hoor Anita
Graag gedaan, maar je mag ook J bedanken
die heeft mij weer veel geholpen :)
Ik zet mijn stoel voortaan aan deze kant van de tafel
Dan kan ik naar mijn keukentje kijken
O, wat ben ik :-)


Zijn er nog meer poppen blij?
Kom ik neem je mee naar:


                                                       Mariam  Blauw en zo     Lydia









11 opmerkingen:

  1. Wat een fijne keuken hebben jullie geplaatst! Zijn jullie al uitgenodigd voor een etentje? En denk je dat ze ook een logeerbed gaat krijgen?
    Fijne dinsdag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig is het geworden. Ik kan Julia helemaal begrijpen dat zo zó gaat zitten om naar het keukentje te kijken.
    Groeten Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie Julia verwend met een mooie keuken. Daar gaan vast heel veel lekkere gerechtjes gemaakt worden. En ik verwacht natuurlijk dat jullie ook een keer bij haar uitgenodigd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige keuken! Ben benieuwd wat voor lekkers daar allemaal gebrouwen gaat worden. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een fijn keukentje! Logisch dat Julia daar blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij en wat ziet het er zo spik en span uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk, prachtige keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als dat geen verrassing is! En die lieve Julia is altijd zo dankbaar... Heeft ze vandaag al gekookt en rook het lekker?
    Knap dat je man zoiets kan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie keuken!
    Daar worden vast de heerlijkste gerechten in gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig keukentje, het wordt steeds gezelliger in Julia's huisje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk Julia,Nu kan je heerlijk gaan kokkerellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...