vrijdag 26 april 2019

Reflectie............................Crea Week 17


Reflectie
Ook met dit woord
kun je weer verschillende kanten op :)
Ik heb gekozen voor Reflectie, weerkaatsing
De weerspiegeling in het wateroppervlak
Zo mooi!


Hoe hebben de andere het woord van deze week uitgebeeld
Altijd weer leuk om te gaan kijken bij:

Elizabeth   
                                                                               Albértje     
                                                                               Indeweer      
                                                                            De Breimeisjes            
                                                                                     Lydia                    
                                                                                           Céline
                                                                                        Marian Maakt



O ja, het woord voor volgende week is

Heart (hart)

8 opmerkingen:

  1. mooie spiegeling in het water !! ja deze was best een beetje lastig maar dan ook zeker een leuke uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto!
    Weerspiegeling in het water vind ik ook altijd mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, dat de meeste van ons kiezen voor deze uitleg van reflectie. Prachtige foto die je ook gerust bij het woord spring had kunnen gebruiken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto. Is de eendenmand bezet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even in de sloot kijken en je ziet het... Mooie foto is dit Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spiegeling in het water, ik ben dol op zulke foto’s.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer een mooie foto, ik hou hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...