dinsdag 2 april 2019

Dinsdag poppendag :)

Laatst ging ik naar Coppelmans
Alvast een keertje kijken ;)
Zie ik dat nu goed, zei ik tegen mijn man
Is dat de fiets van Julia?
Maar binnen zag ik haar niet
Ach dacht Ik, ik vergis me ;)
Vorige week moest ik even bij Intratuin zijn voor een cadeaubon
Warempel, daar zat Julia, nu wist ik het zeker
Hoi Julia, wat een eind heb je gefietst
Ja, Anita ik zoek kleine cactussen,
maar bij Coppelmans hadden ze er geen, nu kom ik hier kijken
Had ik het toch goed gezien :)
Bij Intratuin zijn er genoeg cactussen :)
Ik kijk even verder Julia, dan kun jij rustig kiezen
Ik kies deze twee, ik vind ze mooi
Anita, dat komt goed uit dat ik je hier zie
Mag er eentje met jou mee?
Er kan maar een cactus in mijn fietsmandje
Wat een heerlijke fietstocht,
echt al genieten van het weer :)
Anita, kom je even kijken?
Staat gezellig Julia, goed idee van je
Ik zie dat je ook al mooie bloemetjes hebt staan
Ja, onderweg geplukt :)
Maar nu eerst een kopje thee, want van fietsen
krijg je wel dorst ;)

Is er nog meer poppennieuws?
Ga je een kijkje nemen bij?

























10 opmerkingen:

  1. Het wordt steeds gezelliger bij Julia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee van Julia! Heel gezellig zo. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ach wat leuk toch het huisje van Julia wordt steeds knapper Zo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, een mand op de fiets! Slimme meid, die Julia ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat groen en bloem in huis daar fleurt het helemaal mee op. Goed gedaan Julia. liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat doet ze goed die Julia. Een ritje naar het tuincentrum vind ik altijd een uitje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaahhhh, wat schattig die cactusjes! Om te zoenen! Eh... nou ja, misschien toch maar niet :-) Wel goed uitkijken dat je je niet prikt hè Julia?
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Julia.... daar gaat ze zomaar alleen op de fiets! Maar ze is natuurlijk een grote meid. Prachtig al die cactussen en wat heeft ze het al gezellig in het appartement gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je huisje wordt steeds gezelliger. Gelijk heb je, planten horen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleinen Kakteen sind so niedlich.
    Und Julia hat nun eine wunderschöne Wohnstube. Wat fijn.
    Danke für die schöne Geschichte und die tollen Bilder,
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...