donderdag 22 november 2018

Mr & Mrs :)

Brrr koud hé  
Veel mensen hebben last van koude voeten in bed
zeker in de wintermaanden 
Behoorlijk lastig, maar kijk 
je breit gewoon een paar warme bedsloffen ;)
Deze bedsloffen heb ik een tijdje geleden al gemaakt
Maar het bleef zo'n mooi weer :)
Ja en dan ga je het niet over 
koude voeten en bedsloffen hebben op je blog ;)
De stoere heren bedsloffen mt 42 
zijn gebreid met Tweed garen van Zeeman
De fel roze dames bedsloffen mt 39 
zijn gebreid met Style Craft DK garen

Het basispatroon wat ik gebruikte 
een bloemtje, randje of hartje, wat je maar leuk vindt
maakt ze net wat gezelliger :)

Mr & Mrs  
hebben warme voeten deze winter ;)

12 opmerkingen:

  1. Die tijd komt er weer aan, van koude voeten, maar jullie hebben je al voorzien zie ik. Geen koude voeten deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ga ik in gedachten houden voor als ik koude voeten ga krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie kunnen lekker met warme voeten naar bed. Je had ze mooi op tijd af. Want wie had er nu al van dat koude weer verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave foto, bovenaan...
    Maar de sloffen zijn zeker niet minder mooi dan de foto. Leuk om een hem en haar versie te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke warme voeten. Wie wil dat niet. De sloffen zien er prachtig uit en zijn vast lekker warm.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze! Maar mijn voeten liggen juist onder de deken uit in de nacht! Altijd hete voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sloefkes! Ook gewoon om in huis te dragen, vind ik. Ik ga me er toch maar niet aan wagen want ik ben eigenlijk niet zo'n vaardige breister.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker ik ga voor moeders nog een paar breien lekker warm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker warm!! ik heb altijd koude voeten, ze zouden ook wel wat voor mij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...