dinsdag 13 november 2018

Dinsdag poppendag :-)

Gezellig, weer een dinsdag poppendag :)
Ik wist het al, dit krijgt een staartje toen ik
op de blog van Elizabeth
Noor met een mooi vestje zag ;)
Dus toen ik afgelopen week Julia op de Ipad zag
met een foto van Noor was ik geheel niet verbaasd
Anita??
mmm wat is er Julia?
Heb je dat vestje van Noor gezien, mooi hé?
Zeker heel erg mooi 
Kijk eens Julia
wat ik voor jou gebreid heb :)
O, Anita wat fijn, daar ben ik erg blij mee
Toe pas het maar even 
Fifi en meneer Muis zijn ook komen kijken :)
Anita het past, maar het vestje kan niet dicht
Ja, daarom staat de pot met knoopjes al klaar
dan kun je zelf kiezen
Julia, kijk uit roept meneer Muis
Ja, anders kan ik er niet bij, de pot is zo groot
Maar ik heb al een aantal leuke knoopjes gevonden :)
Ik ga al van het mandje af
Welke knoopjes vinden jullie het mooist?
Dit zijn de knoopjes die Julia gekozen heeft 
Ik heb ze vastgezet, het vestje is klaar :)
Julia kom je even passen?
Ik heb mijn pyjama al aan en mijn tanden gepoetst
Geeft niets, passen kan altijd
Perfect Anita
kus, kus, kus
dat is fijn, Julia dat je er blij mee bent
Lekker slapen en 
dan gaan we morgenvroeg bij de andere poppen kijken;)


                                                                  Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Oh, ik zit hier met een glimlach naar Julia te kijken... En wat goed dat je het al aan voelde komen... je breide het vestje in een schitterende kleur en kon Julia meteen verrassen!
    Passende knoopjes vinden is het lastig hè.. En dan moet je ook nog een paar dezelfde hebben natuurlijk.
    Het pyjamaatje vind ik ook zo lief, dat zou Noor ook wel willen!
    Fijne dag, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de knoopjes zijn leuk en dat vestje vind ik heel erg mooi geworden. Julia zal er blij mee zijn. ( pssst is dat patroontje ergens te vinden ?? of breien jullie dat uit het blote hoofd :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat boft Julia, dat is nog eens een verrassing! Ze heeft er mooie knoopjes bij gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal volgens de laatste mode in die gele kleur! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt echt weer voor vestjes en truien. En ze is helemaal hip met haar oker. Enne een tip houd i-pads laptops enzovoort uit de buurt van je poppenkinderen. Ze zien veel te veel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Julia weet goed wat ze wil. Fijn dat zij Anita heeft om dit mooie vest voor haar te maken. Het staat prachtig en de knoopjes heeft ze goed gekozen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vest! Dat heb je mooi gemaakt voor Julia!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi vest voor Julia. Grappig dat ze op de IPad kijkt. Stiekem kijken de poppen bij mij op de computer mee.

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat werkt dat toch aanstekelijk onder die poppen(moeders)
    Maar dat is nu het leuke aan bloggen. Je hebt een prachtig vest Julia!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...