zaterdag 13 oktober 2018

Ik ben er weer :)

Hé, hé
Het was helemaal niet mijn idee om zo 
lang blogvakantie te nemen
Steeds dacht ik, vandaag ga ik bloggen
maar dan kwam er weer wat tussen
Zoals jullie al weten heb ik altijd al een chronisch tijdgebrek ;)
Maar nu ben ik er weer :)

Ik heb wel tijd genomen om te handwerken hoor
want daar kan ik nu eenmaal niet zonder
Het gratis patroon van deze cactus rammelaar 
vind je HIER


Ik ben al weer begonnen met het lezen op jullie blogs
maar nog niet bij iedereen 
Jullie hebben niet stil gezeten zeg!
ik kom snel bij jullie langs, gezellig :)


13 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent :-)
    Leuke rammelaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug in blogland... Goed dat je de tijd hebt om te handwerken en ik ben natuurlijk benieuwd naar wat er gemaakt is. Dat is vast nog meer dan deze leuke cactusrammelaar die gelukkig niet prikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je creaties weer te zien. Maar soms een tijdje niet bloggen is helemaal niet verkeerd. Als je maar weer terugkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug. Leuke cactus heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug, wat een superleuke rammelaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug mooie rammelaar je bent al weer bezig . Tijd tekort heb ik ook altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke rammelaar! Goed om weer iets van je te lezen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die rammelaar! En gelukkig prikt ie niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, de tijd vliegt hoor. Soms zitten er gewoon niet genoeg uren in de dag om alles te doen wat je wilt. Mooie rammelaar. Heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig om weer wat van je te lezen. Tegenwoordig maken ze van alles een bijtring. Grappig hoor.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...