dinsdag 20 juni 2017

Hé bah, alweer dinsdag poppendag ;)

Nee hoor, GLAPJE ;)))
ik heb juist reuze zin in
dinsdag poppendag want ik heb weer
een leuk nieuw patroon gevonden :-)


Ik heb plannen om weer eens een knuffel te gaan breien met 4/5 naalden
daarom eerst maar deze knuffel breien met 2 naalden
Om er weer in  te komen;)
Ik ga namelijk deze Vrolijke muis breien
Sterker nog, ik ben al begonnen :)
Tot nu toe geen moeilijk patroon!
Inmiddels ben ik bij het truitje :)
Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat
Eerst maar even kijken hoe ik ver ik deze week kom
Deze week ook nog aan een paar bestellingen werken
en ik doe zondag mee aan een talentenmarkt in het dorp :)

Allemaal leuke dingen dus!
Kijken of de andere poppen en poppenmoeders
nog leuke dingen meegemaakt hebben
of aan het doen zijn :)




  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke





















12 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben benieuwd naar jouw gebreide knuffel!
    Groetjes en vast veel plezier bij die markt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun jij breien met dit warme weer Anita? Bij mij ligt het handwerken even stil, last van klamme handjes ;-)
    Leuk, werken aan bestellingen en ook nog deelnemen aan die markt. Je bent er druk mee! Veel plezier en succes.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat zelf helemaal hard met handwerken, ik kom er steeds niet aan toe om echt te gaan zitten. Maar ik moet nu echt meters maken met de juffencadeaus, anders moet ik alsnog een doos Merci kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes krijgt de vrolijke muis...ik word er nu al vrolijk van.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt zo te zien een heel gezellige muis :-)Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. benieuwd hoe die wordt ( en ik hou wel van zo'n glapje ) je beseft ineens dat er alweer een week om is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eeeeeeeeeeek een muis! Nee hoor glapje ;) ik ben gek op muizen (en ratten). Zowel de gebreide, gehaakte als echte variant. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n muis. Op 2 naalden zou het me ook nog wel lukken. Mooie kleurencombie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen dat jij nog zo enthousiast over de poppendag bent! Bij mij zit helaas de klad erin...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat ook jij nog steeds heel graag meedoet met de poppendag. Je hebt een leuk patroon uitgekozen, dit wordt vast een supermuis! Ik brei ze liever op 4 naalden moet ik bekennen, ik haat het in elkaar naaien, komt zelden goed bij mij (vind ik). Nog veel breiplezier!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...