dinsdag 27 juni 2017

Dinsdag poppendag :)

Wauw, ik kan het bijna niet geloven
het is alweer dinsdag poppendag
Afgelopen week is omgevloooogggen :)

Vorige week ben ik met een nieuw patroon
begonnen De Vrolijke muis :)
Hier was ik gebleven
er was niet veel tijd om te breien,
maar ondertussen heb ik toch
Het voor en achter lijf af :)
en

ben ik begonnen aan het eerste armpje
Gaat goed dus :)
Volgende week hoop ik al weer een stuk
verder te zijn, ik zie namelijk allemaal
leuke dingen voorbij komen, die ik ook wil maken
Maar ik heb mezelf streng toegesproken
Eerst aan Vrolijke muis breien  ;)

Niet zoveel nieuws dus, maar soms is het niet anders
Ik ga kijken of de andere poppenmoeders
meer nieuws hebben :)



  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke














11 opmerkingen:

  1. Goed om eerst het ene af te maken. Zo houd je overzicht en een stok om door te gaan. Want daarna wacht er weer heel veel leuks. Maar soms is het zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd hoe muis wordt. Komt vast goed. Ik houd haar in de gaten😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, toch al weer aardig wat gedaan, hoor! En je had tussendoor die markt nog!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, een keertje wat minder nieuws is te begrijpen met het warme weer. Lastig om streng voor jezelf te zijn...althans, dat vind ik :-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig, ik vind dat je behoorlijk opgeschoten bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toch wel wat opgeschoten. Ik vind de kleur mooi! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke week lijkt nog sneller te gaan dan de vorige! Je muis wordt leuk en het hoeft toch niet snel te gaan. Gewoon lekker van genieten dat er telkens weer een stukje bij komt. Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes, gaat vast heel mooi worden.
    (Ik heb in mijn laatste post over de nieuwe tas over de zonnebloemen geschreven)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes, dus een vrolijke muis wordt het vast en zeker! En het kan niet altijd even snel gaan, ook hier momenteel rustigaan op poppengebied.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ook zeker dat je eerst je muis af moet maken want volgens mij word hij zo leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...