zaterdag 22 oktober 2016

Een tevreden 'kleine' klant :)

Voor mijn man en mijn zoon breide ik deze colsjaal
waar ze nog steeds veel plezier van hebben,
hij blijft super mooi ook na het wassen :)


Hier blogde ik er al eerder over
Het patroon van de makkelijke colsjaal vind je bij de gratis patronen :)


Voor een paar weekjes terug vroeg
het zoontje van de vriendin van mijn zoon
Anita, kun je voor mij ook zo'n colsjaal breien?
Het garen had ik niet meer
Bij Zeeman verkopen ze nog steeds Royal,
maar de kleurenstelling is iets anders
zoals je op bovenstaande foto kunt zien
Het garen werd goedgekeurd en ik kon aan de slag ;)
Vanmorgen heeft 'kleine' klant
de colsjaal meegenomen
Hij was zeer tevreden
Nu heeft hij dezelfde colsjaal als mijn zoon
Daar was het 'kleine' klant precies om te doen ;)


Wil je ook een colsjaal voor een kind breien?
Eén bol Royal van Zeeman en breinaalden 3,5 heb je nodig
Je zet 40 steken op
je breit 2 steken recht, 2 streken averecht
en dat 1.56 meter lang
Zet de 2 einden aan elkaar
Klaar is je gemakkelijke colsjaal voor een kind :)


Ik wilde nog voordoen hoe de colsjaal om moest,
maar dat was niet nodig,
dat kon 'kleine' klant al prima zelf :)


Veel breiplezier!

















10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige (mini)klant! Heerlijk stoer natuurlijk: dezelfde sjaal als je zoon. Ik snap dat! :-))
    Fijn weekend,
    groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, mooi he, die werkelijke reden waarom hij precies zo een wilde :-D Die twee kunnen het vast goed vinden samen :-)
    Grappig, ik heb een sjaal liggen van precies dat garen en in dat patroontje, gemaakt toen ik nog niet haakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hè, af en toe even breien. Mooie sjaal Anita. En wat heb je dat leuk opgelost met die foto van je kleine klant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat zelfs de jongens je werk leuk vinden. Dat gebeurt niet veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker warm dat kun je nu wel gebruiken want ik zag net dat de temperatuur vannacht tot wel nul graden kan dalen. Fijne zondag nog. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooier compliment kun je niet krijgen!
    Maar hij is dan ook super stoer en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch zo leuk als ze aan je komen vragen of je ook iets voor hen wil maken...
    De andere samenstelling van het garen vind ik niet verkeerd! Best leuk met dat beige erin...
    En jij hebt weer een kind blij kunnen maken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Mooie col. Heerlijk hè, als je iets maakt en ze zijn er zo blij mee?!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...