dinsdag 25 oktober 2016

Dinsdag poppendag :)

Hier zijn ze dan
:-)))))))
Na veel bloed, zweet en bij wijze van spreken tranen
is het dan toch gelukt!

Una vez pero nunca más
Dat betekent: eens maar nooit meer!!


Het Spaanse patroon lezen
mmm niet makkelijk, je bent heel geconcentreerd aan het haken
Sommige onderdelen haak je steek voor steek, pffft
Om nog maar niet te spreken van het in elkaar zetten
Wat een werk, bij het gezicht dacht ik even, dat komt nooit goed!
Maar even wegleggen :((


Onder het motto 'de aanhouder wint'
is het toch gelukt, dus ben ik super :-)

Toen ik van de twee Mickey's foto's aan het maken was,
binnen want op dat moment was het buiten te mistig
Hoorde ik al rumoer in Cato's handwerkatelier
Ik hoorde Julia mopperen
Is ze foto's aan het maken, maar zonder ons,
toch geen stijl wij willen ook met de 2 M's op de foto


Meneer Muis gaf aan dat Julia even moest wachten
en dat ik heus wel naar het handwerkatelier zou komen
En hij had gelijk ;-)
Natuurlijk maakte ik ook een foto van al mijn
poppenvrienden en de 2 Mickey's
Want net als alle bloggers en volgers zijn zij
mijn trouwe fans :)

Nu de 2 Mickey's af zijn heb ik best even tijd om
bij de andere poppen en poppenmoeders te gaan kijken,
gaan jullie ook meteen mee?
Gaan we kijken bij:


  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                  Haakjuffie          Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke














15 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stel! Ja, dat is een hele klus geweest. Ik denk dat mijn Garfield van dezelfde Spaanse ontwerpster is en ik vond ook het in elkaar zetten erg lastig. En toch... het is gelukt, je hebt het goed gedaan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige muizen. Ik snap wel dat dat veel werk was. ik ben zelf met een muis bezig waarvan ik het aannaaien van de oren heel moeilijk vind. well done hoor! liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist omdat het niet makkelijk was zijn ze nu extra mooi! Goed gedaan Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap gedaan zeg! Al je werk was de moeite waard, ze zijn prachtig geworden.
    Het in elkaar zetten vind ik zelf altijd de lastigste en minst leukste klus..
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi! Kan me voorstellen dat het een hoop werk was, wow! Echt lieve foto's!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig geworden, maar ik geloof meteen dat ze veel werk waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt prachtig geworden. en wat een moed op toch door te zetten....knap hoor.
    Heerlijk, die fans in je huis:-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn heel leuk geworden. En je hebt eer van je werk, zelfs de poppen zijn er trots op, zie ik aan de gezichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Mickeys zien er mooi uit. Fijn voor jouw poppenvrienden dat zij nu weer jouw volle aandacht krijgen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik maak een virtuele diepe buiging voor je! Ze zijn zo mooi. En als het dan zo ingewikkeld is en je moet er ook nog 2 en je gaat toch door, petje af. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan!
    Mucho knappo :-))))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ze zijn goed geslaagd hoor, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig zijn ze geworden, echt heel goed geslaagd! En dit met een spaans patroon, grote bewondering! Houd je poppen maar goed in toom daar!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, hoe kan het nu toch gebeuren dat ik nog niet m'n bewondering heb geuit over dit geweldige resultaat!
    Ik had je blogpost gelezen op de tablet en daar reageer ik nooit mee omdat ik niet ingelogd ben...
    O o, en het is echt het reageren wel waard!
    Natuurlijk wilden Julia en Muis met de MMén op de foto, geef hen eens ongelijk... Wat zijn ze prachtig geworden en petje af voor al het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, ze zijn mooi geworden! Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...