dinsdag 11 oktober 2016

Dinsdag poppendag :-)

Ja, ik ben :-)
Hip Hip Hurray Partido!
dat is Spaans voor:
hiep hiep hoera feestje


Ja we zijn hier met zijn allen nog steeds
in Spaanse Mickey Mousen sferen ;)

Maar goed nieuws!!!!!

Het haakwerk is klaar,
nu gaan we opereren ;-)
Ook dat gaat nog een leuk klusje worden :)
De poppen waren zo nieuwsgierig dat
ze wel even beneden wilde komen kijken
Ze keken hun ogen uit,
maar vonden het ook wel een beetje eng ;)
allemaal losse lichaamsdelen!
Anita?
Ja Muis, ik heb hier nog een handje, hoe kan dat?
Dat komt omdat er in het mandje nog een Mickey Mouse ligt
O ja, dat is waar ook Julia vertelde het al eerder
je maakte gelijk twee MM's


Julia en de andere zijn enthousiast, nu al
Ik ben benieuwd als die 2 MM's HELEMAAL af zijn :)))
Met deze close-up sluit ik dinsdag poppendag af
Maar niet voordat ik jullie heb uitgenodigd
om ook bij alle andere poppen en poppenmoeders
een kijkje te gaan nemen :)
  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                  Haakjuffie          Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke












14 opmerkingen:

  1. Je wordt wel gestimuleerd door zulke enthousiaste huisgenoten :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk geschreven! Ik ben ook benieuwd naar de 2 MM's, zo te zien worden ze heel mooi! Verdoof je ze wel? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met het in elkaar zetten van je 2 MM's. Als je ze in elkaar begint te zetten, kan je er misschien best voor zorgen dat al de rest het niet ziet. Anders kan je nog weken/maanden 's nachts opstaan om ze allemaal te troosten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah je bent al mooi opgeschoten zeg ;) Ben benieuwd naar het eindresultaat van je mm's!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je toch mooie creaties! Ben ook benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat heb je hard gewerkt! Toch maar goed dat Julia je een zetje had gegeven vorige keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is zeker eng ... al die losse lichaamsdelen... Ik leef wel met Julia mee hoor..
    Maar nu je alles zo netjes bij elkaar hebt gelegd, kun je al goed zien hoe mooi MM wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap... maar dat in elkaar naaien vind ik een verschrikkelijke klus... ik denk dat dat jou veel beter af gaat... heel veel succes in ieder geval. Kijk al uit naar de fotootjes van de helemaal klaar Mickey Mousjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad, wat heb jij hard gewerkt! Maar ook dat in elkaar zetten is echt hard werken, dus je zult nog eens "aan de bak" moeten. Maar met deze supporters is het vast gauw gepiept!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb altijd de neiging om te denken dat als ik klaar ben met haken, de pop af is. Alleen... dan begint het pas. In elkaar zetten, afhechten, het karakter geven door de details enz.
    Veel succes! Deze MM ziet er weer veelbelovend uit!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze helpen je in ieder geval om de juiste ledematen te vinden. Succes met de operatie ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een haakwerk, pff. Maar zo bij elkaar lijkt hij al behoorlijk op de echte MM.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...