woensdag 7 september 2016

Ja, ook ik :)



ben genomineerd voor de One Lovely blog award
twee keer zelfs!!

Een keer door Rita 
Zij is een van de eerste die gestart is met
Dinsdag poppendag en waar inmiddels al heel
wat poppen aan mee werken :-)

én nog een keer door Margaret
Deze twee schatten heeft zij gemaakt en
ze deelt de meest handige tips en leuke patronen met ons :)

Dames, dank jullie wel voor deze nominatie

De regels van One Lovely Blog Award

* Bedank de persoon die je genomineerd heeft
en plaats een link naar haar blog
* Deel de regels voor deze award
* Toon de award in een bericht over deze award
*Deel 7 feitjes over jezelf
*Nomineer maximaal 15 bloggers voor deze award
*Laat hen weten dat ze genomineerd zijn

7 dingen die je misschien niet van mij weet

1. Hoe ik aan de naam van mijn blog kom
Als kind noemde de leeftijdsgenootjes mij al juffrouw Ooievaar omdat ik netjes sprak,
In groep 8 speelde ik dan ook de rol van juffrouw Ooievaar in een toneelstuk
samen met een kikker :)

2. Als ik te weinig tijd heb om te handwerken heb ik niet zo'n goede zin :(
Van handwerken kom ik echt tot rust :)

3.  Regelmatig leg ik de lat voor mezelf veel te hoog
Gelukkig heb ik mensen in mijn omgeving die me daarbij helpen

4. Ik haak veel, maar eigenlijk wil ik ook wel
Quilten, met vilt werken, borduren en nog veel meer
Oeps, daar heb je weer die lat ;)

5. Ik geniet van het bloggen en de leuke contacten

6. Ik dit jaar niet aan een nieuwe opleiding begin
Dat is een hele uitdaging voor mij

7. Ik nu met warme wangen achter mijn PC zit
omdat ik wel heel veel verteld heb over 'ik'
Dit blogbericht het moeilijkste bericht is wat ik ooit geschreven heb
Ik sta niet graag in de picture!

De blogs die ik wil nomineren zijn:

Blauw ruitje van www.poesmisty.blogspot.nl






Paula & Esther van www.dirkjespreeuw.blogspot.nl

Ingrid en Gootje ;) van www.supergoof-quilts.blogspot.nl

Waarom heb je bovenstaande blogs genomineerd vraag je je misschien af
Dat is makkelijk, hun berichten over quilten, tuinieren, breien, haken,
seizoentafels, vilt en nog veel meer lees ik altijd met veel plezier :)

Ik zou nog veel meer leuke blogs kunnen nomineren,
maar velen hebben al een Award gewonnen!

Ik hoop dat degene die ik uitgekozen heb het leuk vinden
en vergeet niet het is geen verplichting
Doe alleen mee als je het echt leuk vindt :)

Fijne dag





 




7 opmerkingen:

  1. Dank je wel, Anita, voor je nominatie! Superleuk, hoor! Ik zal eens kijken of ik even tijd kan maken om mee te doen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een mooie blog van gemaakt :-)
    We weten weer wat meer van je!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps ik zag dat je mij ook genomineerd had. Ga ik even over nadenken. Ik lees jouw blog ook altijd met plezier. Ik hoop dat je nog lang ermee doorgaat. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om je wat beter te leren kennen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor dat je hieraan meedeed. Ik zou het helemaal niks vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om wat meer persoonlijke feitjes over jou te lezen. Bedankt voor de nominatie! Of ik zelf ook mee ga doen weet ik nog niet. Ook ik schrijf niet zo graag over mezelf....Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk om jouw weetjes te lezen. Ik ben nog moed aan het verzamelen voor die van mij...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...