zaterdag 3 september 2016

Doen jullie mee?

Waaraan vraag je je misschien af :)
Je kent vast en zeker de Link Your Stuff

Ik wil graag een Link Your Stuff
organiseren maar dan voor seizoenstafels :)

Tijdens mijn opleiding in Gouda kwam de
seizoenstafel regelmatig ter sprake
leuk voor kinderen én volwassenen

Ik ben dol op de seizoenen, ik zou niet in een land willen
wonen waar het altijd zomer is
 In mijn Ikea kast heb ik een vak vrij gemaakt als seizoens 'vak'
Zoals je ziet, ik heb nog niet zoveel voor het vak Zomer,
maar dat komt goed, het begin is er:)

Afgelopen week heb ik bij Hout-doe
een kaartenstandaard gekocht
Als je een keer in Den Bosch of Schijndel bent
De winkel is beslist een aanrader
Hout doe verkoopt duurzaam houten speelgoed
Als je een cadeautje koopt pakken ze het ook nog leuk voor je in

Anita je dwaalt af ;)
Schelpen heb ik genoeg en de kaart is van Molly Brett
Geweldig, zeg nu zelf
Ik wil ook nog kaarten van Dorothea Schmidt, Baukje Exler,
Elsa Beskow en Heike Stinner kopen want die zijn ook
zo leuk om te hebben ;-))

Wat denk je doe je mee?
Kunnen we elkaar inspireren, informatie delen,
wat hoort er nu eigenlijk wel of niet op een seizoenstafel?
Wat heb jij zelf gemaakt, wat heb je gekocht?
O super leuk, ik heb er zin in en
ik hoop jij ook :)



 


18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Anita, zo'n link your stuff. Ik maak geen seizoentafels, maar vind ze wel leuk. Dus ik ben benieuwd wat ik allemaal te zien krijg via jouw blog.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat jij zo kunt inspelen op de seizoenen. Bij mij komt er nooit van om zoiets te doen. Als een seizoen begint dan denk ik, je moet ook eens zus of zo maar dan is het seizoen alweer om en is het nog steeds niet gebeurd. Ik ben benieuwd of je meer mensen kunt aansteken. Ik kijk wel toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, ik kom vaker seizoenhoekjes tegen, dus er zullen best mensen aanschuiven. Helaas heb je aan mij wat dit betreft niet zoveel, ben niet van de hoekjes creëren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. In plaats van een seizoenshoekje kunnen mensen die niet aan hoekjes doen misschien een seizoensschaal voor op tafel maken, zoals een herfstschaal. Op dit moment heb ik nog geen hoekje of seizoensschaal om te linken.
    Hopelijk doe je deze Link Party vaker. Dan doe ik later graag mee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat staan er al leuke seizoenhoekjes op de Link Party. Dat geeft echt inspiratie.
      Ik wil je graag een compliment geven voor jouw leuke blog, mooie creaties en leuke ideeën. En niet te vergeten het goede doel.
      Lees even dit bericht: http://www.bitofcolor.nl/2016/09/one-lovely-blog-award.html (zonder verplichtingen hoor).

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  5. Leuk idee! Ik ben wel benieuwd hoe vaak je dit dan wilt organiseren. Eén keer per kwartaal?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Akkelien, ja daar zat ik ook aan te denken, èèn keer per kwartaal, misschien rond Sinterklaas en Kerst ook. Het is ook leuk om alle jaarfeesten mee te nemen ;) Groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Volgens mij is het gelukt om mij erbij te linken, Anita! Leuk idee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet niet hoe je dit regelt maar leuk idee, Anita! Ik had ook misschien beter aan mijn pagina over jaartafels kunnen linken, maar dat vogel ik wel een andere keer uit. Bedankt!
    Groetjes,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed! Ik ben bang dat er van mij wel weinig inspiratie zal komen, want ik ben slecht in dat soort dingen. Maar misschien gaat dat wel veranderen :-))))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Anita,

    oh das ist eine schöne Idee die Jahreszeitentische zu sammeln. Ich habe meinen Sommer-Tisch schon mal im Blog gezeigt und verlinke ihn gern hier :o)

    Bald wird es Zeit den Tisch herbstlich zu schmücken.

    Dein Tisch ist auch sehr schön, ich liebe diese tolle Karte, zauberhaft!

    Liebe Grüße

    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk plan en gelukkig zijn er al linkjes geplaatst!
    Helaas kan ik je niet blij maken met een linkje, want ik werk nooit zo seizoensgebonden. Maar 't is leuk om te zien en te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, zo'n link your stuff, Anita.
    Helaas kan ik niet meedoen, ik maak alleen maar seizoensgebonden poppenkleertjes, haha.
    Veel succes, ik zie dat je al leuke links hebt.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik deed vroeger altijd aan seizoenstafels toen de kids klein waren. Leuk is dat! De kaartjes van Molly zijn geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk, ik doe ook mee.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee! Ik heb nog nooit seizoenstafels/-plekjes gemaakt. Ik zit nu de kamer rond te kijken of ik daar een plekje voor heb. Ik denk er even over. Misschien ga ik ook wel meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...