vrijdag 17 juli 2015

Organiseren TIP:)

Ik heb veel
knoopjes, oogjes, neusjes,bedeltjes
kraaltjes, frutsels, lintjes

Ik wil het allemaal bewaren,
kan van pas komen niet waar, ja toch;)
ik bewaarde alles in kleine doosjes
glazen potjes, kistjes noem maar op

Toch niet overzichtelijk
ik wist namelijk niet meer wat ik allemaal had
in al die potjes, kistjes, doosjes

Toen ik in de stad was, liep ik de Xenos binnen
misschien hadden zij van die boxjes waarin je
alles bij elkaar kunt bewaren, zodat je meteen ziet wat je nog hebt:)
Maar dat viel tegen één optie, 
maar wel bijna 10 euro en toch niet precies wat ik zocht

Ma, waarom kijk je niet bij de Action zei mijn dochter
en inderdaad geslaagd!!

Misschien breng ik je op een idee, ik vind het in ieder geval reuze handig
en ik ga nog terug om nog een wit boxje erbij te kopen
Het witte boxje kost € 0,89 en het blauwe € 1,69 
dus voor de prijs hoef je het niet te laten

Ik heb toch meer spulletjes als ik dacht;-)

Gaan jullie dit weekend ook handwerken?
Ik ga verder aan mijn omslagdoek
bezig met het laatste bolletje, hopelijk is hij dit weekend af 
kan ik hem volgende week showen:-)

 fijn weekend





4 opmerkingen:

  1. Heel leuk en inderdaad niet duur. En je hebt snel een overzicht van al uw spulletjes. Prima idee van jou :-)
    Dit weekend ga ik proberen verder te werken aan mijn jurk ( als ik tijd heb tenminste )

    Nog een fijn zonnig en creatief weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn mooie ladenboxjes en zeker niet duur.
    Ik ga dit weekend proberen mijn muis af te maken. Eigenlijk is zij (door een bepaald randje aan haar truitje is het al een zij :-) ) al grotendeels af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. reuze handig zulke bakken en ja ik ga nog even haken en dan een poosje spinnen dus genoeg te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van die ladenboxjes heb ik ook al, maar ook nog heel veel potjes en doosjes, veel te veel spullen vrees ik, maar ja. Benieuwd naar je omslagdoek, ik ga ook verderdoen, maar af zal hij nog niet zijn denk ik.
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...