dinsdag 26 mei 2015

Dinsdag poppendag

Wat gaat de tijd toch snel
het is al weer dinsdag poppendag
Ja en hier heeft niemand stil gezeten!!

Patronen geprint
patroon op stof gelegd en uitgeknipt
ja druk, druk
ik verwacht jullie binnenkort het resultaat te kunnen laten zien


Julia, wilde ook graag zaadjes zaaien
gelukkig had oma nog wat Zonnebloempitten


Nu moet je geduld hebben Julia
Anita wanneer heb ik Zonnebloemen
O Julia, dat duurt nog wel eventjes hoor
daar kun je niet op wachten:)


Gelukkig had ik ook nog een zakje met zaadjes Tuinkers, 
dus ook dat werd in een bakje gezaaid
Tuinkers is lekker op je boterham met kaas
of in een salade, gezond
en
je hebt snel resultaat want het groeit snel
Dan hoeft kleine Julia gelukkig niet zo lang te wachten;)

Volgens mij heeft Julia toch wel groene vingers
als het buiten koud wordt gaan de bakjes 
voor het keukenraam, in het zonnetje
Julia zorgt goed voor haar zaadjes:-)

Voor ander poppennieuws kun je terecht bij:

Danielle
Jolanda
Hannie
Haakjuffie
Peggy


Ik zag dat ik nieuwe volgers heb,
super leuk, van harte welkom:)






5 opmerkingen:

  1. Leuk stofje heb je daar gekozen Anita, het wordt denk ik een vestje maar voor wie??? Misschien ook nog een broek??? Je maakt het best spannend! Julia is een goede hulp lijkt me als ze groene vingers heeft, ze kan je in elk geval al helpen met zaaien en oogsten. Nog veel plezier!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat Julia van tuinieren houdt! Misschien zou ze een tuinbroek moeten hebben?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk poppenverhaal. Knap gedaan. Zou haar toch wel een tuinbroek geven als ze groene vingers heeft :-)

    Fijne dag, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er maar druk mee. Is aan mij niet besteed hoor die poppen maken, houd het liever bij haken.Maar ik vind ze wel super leuk!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iemand met groene vingers in huis, das handig. En nu maar wachten tot de nieuwe kleedjes klaar zijn, want das ook spannend.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...