vrijdag 22 mei 2015

Portemonnee wil beugel:-)

Ja, ik heb jullie hulp nodig 
Ik haakte onder andere onderstaande portemonneetjes
en zonder een centje pijn bevestigde ik de beugel



Ik ben geen type voor UFO's
als je tenminste mijn Quilt en 
borduurwerk Randje per week niet meerekent
want dat zijn grote projecten

Inmiddels heb ik er nu toch een
ik dacht wat maakt het uit welke beugel ik bestel,
maar dat maakt dus voor mij wel uit:)
wie o wie kan mij helpen?

Dit portemonneetje ligt al een tijd te wachten op een beugel
Ik heb echt al diverse pogingen gedaan
maar ik krijg deze ronde beugel niet mooi bevestigd
ruimte over of scheef, geen gezicht:(

Hebben jullie tips dan graag!!

Wie zorgt ervoor dat dit portemonneetje zijn
beugel krijgt;-)


5 opmerkingen:

  1. Hier kan ik je spijtig genoeg niet mee helpen, ik maakte nog nooit een geldbeugeltje, tenzij in stof op de naaimachine.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anita.

    Ik lees dat het portemonneetje 'scheef' wordt als je het er hebt aangenaaid. Dat heb ik ook eens gehad. Ik heb toen mijn haakwerkje uitgetrokken en met een kleinere 'basiscirkel' gewerkt. Ik had bij dat beugeltje, waar ik het nu over heb, eerst 66 vasten, maar heb uiteindelijk naar 54 geminderd. En toen zag het er wel goed uit. Kijk maar eens naar het resultaat http://coupe-woolly.blogspot.be/2015/04/trouwcadeautje.html
    Succes!

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Ik tel altijd eerst het aantal gaatjes dat in het beugeltje zitten, en dan haak ik een "kopje" dat tenminste 4 vasten meer dan gaatjes in het beugeltje. Snap je?

    groetjes
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Ik maak heel vaak portemoneetjes. Je moet je bakje in 4en delen en die punten markeren met een draadje of steekmarkeerder. Dat zijn de punten die dan in de hoeken moeten en de andere 2 punten moeten in het midden komen van je beugel. Zo kan je tijdens het vastnaaien checken of je recht gaat. Het werkt echt.
    Succes!

    Groetjes Jessica
    www.troetelsenzo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk op de site. crochets4U !! En dan bij gratis patronen .
    Bij portemonnees vind je de hele beschrijving voor het haken en bevestigen van het beugeltje aan het haakwerk. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...