dinsdag 18 februari 2014

Zal ik wel, zal ik niet!


Ik heb een vraag aan jullie, maar ik twijfel enorm.
Daarom ook de titel van het bericht, zal ik wel, zal ik niet!

Van de andere kant krijg ik ook vaak de reactie, 
Anita waarom heb je dat niet gevraagd?
Nu daar komt het:

Zoals jullie misschien al gezien hebben, ik heb al heel lang 13 volgers.
Nu heb ik het idee, dat het een beetje een ongeluks aantal aan het worden is.
Ik krijg er geen volgers meer bij. Begrijp me goed ik ben ontzettend blij met
mijn 13 volgers, maar ik zou het echt leuk vinden om meer volgers te hebben.
Als ik het aantal 13 maar gepasseerd ben.

Natuurlijk is het aan iedereen vrij om mij te gaan volgen.
Voel je vooral niet verplicht.
Maar misschien vind je het wel leuk om mij te gaan volgen of mij een plezier te doen.
Poeh, Poeh, nu heb ik in ieder geval mijn vraag gesteld:-)







7 opmerkingen:

  1. Je hebt er een blogvolger bij. Mooi wat je doet voor een goed doel.
    Ik hoop dat je er heel veel volgers bij krijgt!
    Ik haak en brei ook voor goede doelen, leuk als je een kijkje komt nemen op mijn blog.

    groetjes, jolanda filantrojopie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik volg je ook.
    13 vind ik ook niet zo'n mooi getal.
    maar nu heb je er al 16 :)
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Nou 13 is idd een vervrlend getal. En waarom niet vragen, nee heb je ja kun je krijgen. Nou ik ga je ook volgen hoor. Zag je op het blog van Danielle.
    Kijk je als je zin hebt ook een keer op mijn blog. Ik blog nog niet zolang en vind het leuk als andere mensen een kijkje nemen.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OK, klus geklaard, je staat nu al op 20! Dat ziet er beter uit :-)
    groetjes, rita.
    Hobbyrita'shandwerkwereldje.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voila se , ben ook volger geworden , ik blijf al heel lang op 37 en er komt ook geen vooruitgang in , rita-vitrien@blogspot.com,
    en nu zal ik es rondneuzen op je blogje , grts rita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik word met plezier volger van uw blog, weet hoe moeilijk het is om te beginnen, kan je eens gaan kijken op mijn blog kruissteekmieke@blogspot.com
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...