zondag 25 augustus 2013

Geen Juffrouw Ooievaar maar Truus de Mier!

Ik voel me de laatste weken meer Truus de Mier als Juffrouw Ooievaar.
Zoals jullie al weten, 15 september is er in Almere een Afrikadag en ik krijg ook een stuk van de kraam. Je snapt het al, ik wil natuurlijk veel verkopen voor 'mijn' jongens van het voetbalteam. Ik ben hun sponsor en zo'n dag is een uitstekend moment om aandacht te vragen voor het voetbalteam en om geld in te zamelen. 
Daarom wil ik graag veel meenemen zodat ik geen nee hoef te verkopen.
Ik heb vier boekenleggers, twee gebreide baby ballen en één knuffelkonijn aan de voorraad toe kunnen voegen, tudeletut, tudeletut.

Op 27 juni vertelde ik jullie van mijn nieuwe project, ook daarmee ben ik flink opgeschoten, binnenkort kan ik jullie het resultaat laten zien. Ben nu al benieuwd naar jullie reacties.
Ik wens iedereen een fijne week toe!


Het eerste konijn blauw/groen gestreept is verkocht




1 opmerking:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...