dinsdag 20 augustus 2013

Babymutsjes Doortje & Noortje

Hoi,

Zondag wilde ik al bloggen, maar ik zat in zo'n flow, ik was aan het haken en het
ging zo goed, dan maandag maar. Wat denk je mijn laptop aangezet, een programma maakte een update en daarna kon ik niet meer inloggen. Vandaag mijn zoon lief aangekeken, hij heeft het probleem kunnen verhelpen. Fijn hoor, een zoon die verstand heeft van computers!

En hier ben ik dan, met een nieuw patroontje van een babymutsje, schattig hé
Het patroontje staat bij patronen, dus als ik je op een idee heb gebracht, ga vlug kijken.
Het babymutsje is niet moeilijk te breien hoor, ik wens je veel breiplezier!

Heb je geen tijd om te breien of kun je niet breien, de mutsjes zijn ook te koop,
zoals je weet brei ik voor Stichting Robin Hood. De babymutsjes kosten € 3,95 en van dat
bedrag gaat € 3,- naar de stichting. 
De babymutsjes zijn ongeveer voor de leeftijd 3 maanden / 6 maanden.



Babymutsje Doortje
Babymutsje Noortje













1 opmerking:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...