donderdag 1 augustus 2013

Even een tussendoortje! Babysloffen Toby

Babysloffen Toby
Verkocht

Pommetje Poes















Zoals jullie al weten ben ik inktvissen aan het haken voor het goede doel, zie het bericht hierover op mijn blog. Ook ben ik aan een nieuw project begonnen.
Dat is opletten en tellen. Dan is het lekker om even als tussendoortje een paar babysloffen te breien, ik heb al zoveel babysloffen van dit patroon gebreid. Ik weet inmiddels het patroon uit mijn hoofd en dat is makkelijk!

Babysloffen Toby kun je als cadeautje leuk combineren met Pommetje Poes 
of misschien kies jij wel voor Theodoor Knuffel.

Theodoor Knuffel

1 opmerking:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...