dinsdag 18 oktober 2022

Oeps!

Dat moet ik niet meer doen ;)
Zei ik vorige blog berichtje tot snel
Dat klopte dus niet! 
Omdat mijn moeder (toch wel plotseling)
werd opgenomen in het ziekenhuis
kwam het er niet van om te bloggen
Gelukkig is ze nu weer thuis
en gaat het stukken beter met haar :-)
Een aantal berichten geleden
vertelde ik dat 't Winkeltje wel weer wat
nieuwe knuffels kon gebruiken
Dat zijn deze twee schattige schildpadjes geworden
Ik vind het best wel moeilijk om de kleuren te bepalen
De een wil traditionele kleuren
De andere weer de laatste nieuwe baby mode kleuren ;)
Voor de baby die een jungle babykamer heeft ;)
Een aapjes rammelaar

Leuk dat de 'klanten' 
nu weer meer keuze hebben

Ook leuk dat ik weer verder kan
met mijn nieuwe project
maar daarover een volgende keer meer

❤❤❤





 

10 opmerkingen:

  1. Och jee, dat zijn dan ineens grote zorgen! Fijn dat het weer beter gaat. En leuk: wat je voor je winkeltje gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeetje, wat naar dat je moeder plotseling was opgenomen, logisch dat het niet van bloggen kwam. Gelukkig dat het nu weer de goede kant op gaat. Beterschap verder voor je moeder.
    Wat een schattige schildpadjes heb je gemaakt en dat aapje is ook al zo leuk! Dat zijn heel leuke kraamcadeautjes voor in je winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zulke onverwachte dingen ben je nooit voorbereid, maar gelukkig wat het van korte duur dat je moeder in het ziekenhuis lag. Ik hoop dat ze snel weer opknapt..
    Enig die schildpadden! En ja, die kleuren bepalen is altijd lastig.. Soms kijk ik bij de Hema welke kleuren er 'in' zijn voor kinderkleding en knuffels...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat veel zorgen dan ook. Sterkte ermee hoop dat ze goed opknapt.
    Mooie schildpadjes weer voor het winkeltje lekker bezig zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die schildpadjes toch schattig. En inderdaad altijd moeilijk om de juiste kleur in te schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het beter met je moeder gaat. De knuffels zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och heden Anita, dat is even schrikken als je moeder plotsklaps
    wordt opgenomen, maar fijn te lezen dat ze inmiddels weer thuis
    is en het al beter met haar gaat.
    Vind dat je prachtige schildpadjes hebt gemaakt voor je winkeltje,
    en de rammelaar is ook zeer geslaagd, zo grappig dat schuine
    eigenwijze bekje van de aap.
    Groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig gaat het weer wat beter met je moeder, kan me voorstellen dat het bloggen er dan bij inschiet. Leuk die schildpadden, mooi ook zijn de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schrik dat je moeder onverwachts in het ziekenhuis belanddd, fijn dat ze nu weer thuis is!
    Ik vind de schildpadjes erg mooi geworden en de kleuren goed gekozen. Het is inderdaad moeilijk om in te schatten wat anderen leuk en mooi vinden, maar het iedereen naar de zin zal ons helaas nooit gaan lukken.
    Je schrijft over 't Winkeltje en ik zie het vermeld staan tussen je labels, leuk, dan kan ik even wat meer erover lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bah wat een schrik, maar gelukkig gaat het de goede kant op. Je hebt weer allerlei leuks gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...