zaterdag 9 oktober 2021

Ook weer leuk om te doen :)

 Al weer een jaar of drie heb ik een nieuwe naaimachine :)

Ik zou hem graag vaker willen gebruiken

zelf kleding maken, het is ook weer leuk om te doen ;)

Op Instagram zag ik een rok voorbij komen

Het patroon is niet moeilijk stond erbij

Het patroon staat in dit blad, La Maison Victor

Ik kende dit blad helemaal niet

Het is een Belgisch naaimagazine

Ik wilde het online bestellen,

maar dan wordt het verstuurd vanuit België,

en kwamen er behoorlijk wat verzendkosten bij

Wat blijkt, je kunt het bij Bruna of Primera kopen :)

Dit is mijn rok, hij draagt fijn :)

Naast de rok staan er nog meer leuke patronen in

maar ik ga eerst van hetzelfde patroon nog een rok maken 

wel van andere stof natuurlijk ;)


Naaimagazine: La Maison Victor 5/2021
Stof: Viscose
Stof gekocht bij: Stof & Zo - Oss

Fijn weekend :)


8 opmerkingen:

  1. Heel leuk Anita, hij staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat goed Anita dat dit blad gewoon bij Bruna en
    Primera te koop is. Het is een mooie rok geworden
    en het ziet er ook naar uit dat die prettig draagt.
    Altijd fijn om een goed patroon te hebben en een andere
    stof geeft weer een totaal ander rok. Dit patroon da
    je vast vaker gebruiken. Ben heel beniiewd welke patronen
    je nog meer gaat maken uit dit blad, want ik denk dat je
    de smaak te pakken hebt.

    Heel fijn weekend en groetjes Josephine.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooie rok Anita.
    Lijkt me ook mooi in een winters stofje en dan met laarzen eronder.
    Inspirerend model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms is het dichtbij ook te koop dat is dan weer een mazzeltje. Leuk om weer eens wat te naaien . De rok staat he bijzonder goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag de rok ook al op Instagram, hij staat je zo goed! Leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft. Ik krijg altijd stress als de spoel losschiet en ik de machine niet meer aan de praat krijg, dus hij staat hier stof te vangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naaien is echt leuk en ontspannend om te doen! Voorwaarde is wel dat je patronen hebt die goed bij je figuur passen/aansluiten. Wat een leuke rok heb je gemaakt, staat je ontzettend goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om met jouw nieuwe naaimachine aan de slag te gaan. De rok is goed gelukt. In een andere stof ziet hij er vast ook leuk uit. Extra fijn dat de rok lekker zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je deze rok hebt gemaakt, staat je goed ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...