vrijdag 29 oktober 2021

Crea2021 de V van ……..

 Wat is er veel mogelijk met de letter V
Misschien wel teveel, want nu vond ik het moeilijk kiezen ;)
De V van Vilt bijvoorbeeld

Het kleine Waldorfpopje, de krans en het konijntje
heb ik zelf 
allemaal ooit gemaakt en ben er nog steeds :-) mee 
De V is ook van Vogel
Zo leuk dat de Vrouwtjes fazant elke herfst 
bij ons in de tuin komt, ook nu weer :-)
De V is ook van Voorraad
Uit mijn Voorraad wolletjes
heb ik deze kleur gekozen om nog een paar polswarmers te breien
Die dragen zo fijn :)
Leuk om tussendoor te doen nu mijn trui tussen vochtige doeken ligt
en ik al weer iets nieuws op het oog heb ;)
Maar daarover een andere keer

Wat hebben de andere bedacht?
Neem eens een kijkje bij:

                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 









13 opmerkingen:

  1. Oh ja vilt, dat is een woord waar ik totaal niet aan gedacht heb. Leuk dat jij het wel gedaan hebt. Wat heb je een mooi herfsttafereeltje gemaakt in huis.
    Fazantenvrouwtjes zijn zo mooi! Ja, hun mannetjes zijn veel gekleurder (en ik ben gek op kleuren), maar de vrouwtjes hebben toch mijn voorkeur. Misschien ook wel omdat ze vaker verstopt zitten en het iedere keer weer een verrassing is wanneer ze tevoorschijn komen.
    Voorraad.... welke breister heeft het niet ;o) Heerlijk om daar af en toe weer wat uit te pakken en daarmee aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk vilt ik zat met mn hoofd in de vogels en dan denk ik niet aan vilt maar wel heel mooi en voorraad daar kan iknook over meepraten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de V-s gevonden die bij jou passen! Ja, vilt.. daar had ik ook nog even aan gedacht, maar vloeipapier won het.
    Fijn dat je trui af is, en nu op naar het volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vilt, ook zo leuk. Je hebt er mooie dingen mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig dorpje van Vilt, echt leuk gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je daar nog steeds blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie viltcreaties, gezellig die fazant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk dat die fazant zomaar in je tuin komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk is je tafereeltje .
    Grappig ik heb ook wat gemaakt van vilt, maar kan het nu helaas niet publiceren, onze computer begaf het afgelopen dinsdag, balen !
    Polswarmers is, net wat je zegt, een lekker werkje voor tussendoor.
    Je trui al klaar ? Nou die laat je vast nog eens zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, Voorraad, dát vind ik ook een mooi woord voor bij de V :-) Je vilt-kunstwerkjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig Herfst tafereeltje, en wat je mooie
    spulletjes gemaakt, goed gevonden Vilt. Mooie foto
    van de vrouwtjes fazant, ja vogels zijn altijd prachtig
    om te zien. E zit je trui lekker warm en helemaal naar je zin.
    Mooie uitwerking Anita.
    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja vilt had ik ook bedacht, maar had er ff niks over te vertellen. Voorraad is ook een goeie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het herfst tafereeltje met vilt is echt prachtig gemaakt, het vrouwtjes fazantje ziet er iets minder mooi uit dan het mannetje, maar is wel functioneel om in de omgeving op te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...