dinsdag 23 februari 2021

Dinsdag poppendag :)

 Ligt het nu aan mij of....
Maar het is al weer dinsdag poppendag
Wat gaan de dagen snel!

Des te eerder is het lente :-)
Na alle sneeuw, waar Julia en Noortje
niet zo blij mee waren, ging het twee-tal
nu snel naar buiten om van de zon te genieten
Als je aan het genieten bent,
gaat de tijd extra snel
Ik ga alvast de tafel dekken Noortje
Blijf jij nog maar even buiten

Wandelen met het kleine grut :)
Kom je eten Noortje?
Morgen gaan we weer naar buiten
Kunnen we mooi wat extra vitamine D opdoen ;)

Zijn er nog meer poppen die van het mooie weer
aan het genieten zijn, laten we kijken bij:

Corina   
   Blauw ruitje   
Ik weet niet of het gelukt is,
maar misschien kunnen we een nieuwe 
poppenmoeder toevoegen aan ons lijstje,altijd leuk! 

6 opmerkingen:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...