dinsdag 17 december 2019

Dinsdag poppendag :)

Dit keer met een engeltje
Heel toepasselijk voor de tijd van het jaar
Merken jullie het ook al?
Dat het moeilijker is om tijd te vinden om te breien of te haken
Je dagelijkse bezigheden, toch al  e.e.a. voorbereiden voor de kerstdagen  :)
Dit engeltje zag ik bij Valerie en kon ik niet weerstaan
Dat wilde ik toch echt maken ;)

Leuk om te doen
Wie weet, misschien maak ik er volgend jaar
wel een paar om mee te nemen naar een kerstmarkt
Derde Advent al weer
Een fijne laatste week voor kerst


Is er nog meer poppen of engelen nieuws?
Kom maar mee ;)




Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo








11 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi engeltje, en weer eens een ander soort dan dat je meestal ziet.
    Ik maak me niet druk om de voorbereidingen voor Kerst hoor. We houden het best sober; ik heb geen zin in stress.
    Dus hier is tijd volop om te knutselen en te handwerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig engeltje. Ik weet zeker dat deze het heel goed zal doen op een kerstmarkt. Alhoewel, dat werd ook gezegd van mijn kerstbalbuikjes en die liepen niet echt. Maar ik zou het in ieder geval proberen als jij ze leuk vindt om te maken.
    Ik ben nog lekker aan het haken. Wij houden van een sobere kerst dus niet veel gedoe in en om huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is wel erg leuk en als ik het zo zie ook wel vlot gemaakt. Ik krijg spontaan zin om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig engeltje! Helemaal kerst! Valerie heeft wel vaker leuke ideetjes. Een leuk idee voor een kerstmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik zag haar ook. Een snoepje. Maar net als jij schrijft; geen idee waar de tijd blijft.
    Ze is leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...