dinsdag 3 december 2019

Dinsdag poppendag :)

Je raadt nooit wie er een bliksembezoek
aan Julia en Noortje heeft gebracht
Pietje natuurlijk :)
Hij had voor Julia en Noortje grote chocolade munten bij zich
Ik kan niet lang blijven hoor Julia,
Ik hoor niet langer bij de kleine pietjes, Ik heb meer werk gekregen
We gaan alle kinderen blij maken, we hebben heel wat schoenen te vullen
Noortje wil nog graag met Pietje op de foto
Wat heb je een mooi appartement Julia
Je woont hier prachtig, alleen nog een beetje kaal
Ja, Pietje, ik kan niet alles tegelijk, ik doe elke keer iets
Ik heb nog wel een cadeau van de Sint meegekregen voor jullie
O, ja, wat zal dat zijn?
O, wat lief van Sint
Ha, ha, dan heb je meteen wat meer groen in huis
Julia en Noortje zijn maar wat blij met hun kerstboom
Piet is al lang weg
 Julia en Noortje zitten nog gezellig te keuvelen
Hoe wist Piet eigenlijk dat ik bij jou woon Julia?
Julia lacht maar eens, jaaaa Sint en Piet weten alles

Noortje heeft de stoel verplaatst om beter naar de kerstboom te kunnen kijken
Wat een superleuk cadeau van Sint en Piet
Ondanks dat Piet niet veel tijd had, is Julia toch blij dat hij op bezoek is geweest
Wat een trouwe vriend is Piet toch :)
Piet heeft wel gelijk, het is nog een beetje kaal
Hebben de andere poppen of poppenmoeders misschien
nog tips voor Julia?

We gaan maar eens vlug kijken bij



Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo




11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Piet langs kwam en wat een lief kerstboompje. Tips voor de inrichting. O ja hoor. Kussentjes, dekentjes en kleedjes doen het altijd goed. En leuke foto's aan de muur of een schilderijtje ook. Fijne dag nog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft toch een leuke tijd die decembermaand. Spanning rond sinterklaad en versieren van huis en kerstboom. Dat maakt een huis gelijk minder kaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat Pietje langskwam en zo’n leuk boompje meebracht. Is het meteen gezelliger in huis. En nu kunnen de dames aan de slag om het te versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik wilde dat het bij mij zo keurig opgeruimd was! Het is bij mij een bende op dit moment! Allemaal haak- en breiwerkjes en de dozen met kerstspullen terwijl ik eigenlijk nog met Sinterklaas bezig ben.... O, o!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi cadeautje en gezellig dat Piethe even langs kwam.
    Misschien kan Noortje een mooie tekening maken omop te hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat Pietje toch even tijd maakte!
    Ik vind het wel lekker als het een beetje leeg is, maar misschien vinden de dames een miniquiltje aan de muur wel leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch cadeau! Maar... daar moeten wel héle kleine balletjes in??
    Misschien willen de dames samen een schilderijtje maken?
    Of kunnen ze samen op de foto, dan kunnen ze die inlijsten?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief van Pietje, nu lekker gaan versieren, maar wel na het Sinterklaasfeest toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gelukje, Piet op bezoek! Dat zouden ze hier ook wel willen. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...