dinsdag 31 juli 2018

Dinsdag poppendag :)

Julia en Lizzie zitten samen in de tuin :)
Wat zullen we gaan doen Julia?
Ja, dat weet ik ook niet, puf puf, het is zo warm
Hé Anita, wat ben jij aan het doen?
Ik maak het badje schoon wat we voor Sjors hebben gekocht
Sjors gaat er niet in en het is vies geworden 
Dus maak ik het schoon, laat het drogen
en dan ruim ik het op 
De dames hebben meteen een idee ;)
Anita mogen wij in het badje zwemmen?
Zwemmen, ik weet het niet 
Jullie zijn wel poppen kinderen en ik wil liever niet 
dat jullie nat worden
Ja daaaag dat snappen wij ook wel
Wij doen alsof hooooorrr
Alle kleding is al snel uit :)
en Julia en Lizzie zitten samen in het badje :)
Niet voor lang want....
De badeendjes zijn al snel ook van de partij :)
Net als Fifi, Theodoor, Willy Wolmuis en nog
veel meer knuffels :-)
Een potje thee erbij, ja geen gewone maar
zelfgemaakte Ice-tea en het feestje is compleet
Als de allerheetste middagzon weg is 
gaan Julia en Lizzie nog even zonnen :)
Wat een heerlijke dag hé Lizzie
Ja, Julia een heerlijke dag :-)

Genieten de andere poppen en hun moeders
ook van het heerlijke zomerweer ?
Laten we gaan kijken bij:




8 opmerkingen:

  1. Dat is gezellig, een partijtje droogzwemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs de poppen kunnen genieten van een badje en de zon. Zou doen alsof net zo verkoelen als zwemmen in echt water? Ik hoop het voor de poppen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heel goed bedacht door die "poppenkinders" van jou!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellig verhaaltje...wat kun je leuk schrijven Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaaa, ik dacht al; hoe gaan ze dát doen?!
    Heerlijk verhaaltje en prachtige foto’s weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk verhaal! Ik geef ze geen ongelijk dat ze even willen zwemmen 😎.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige boel daar in het droogzwembad :) Voordeel is wel dat je je kleren aan kan houden en niet snel verbrandt... maar dan moeten Lizzie en Julia niet te lang in de zon gaan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...