zaterdag 30 december 2017

Het jaar zit er bijna op :)

Wat is het snel gegaan dit jaar !
Met voor ons een verhuizing :-)
We wonen nu prachtig,
gisteren hadden we een vrouwtjes fazant in de tuin :-)
Ik hoop binnenkort een goede foto te kunnen laten zien

Ik sluit af met een haakwerkje, hoe kan het ook anders ;)
Eindelijk kan ik een giraf laten zien
die ik op bestelling gehaakt heb :)
In de babykamer hangen deze lijstjes 
De vraag of ik een van deze dieren kon haken
Ik koos voor het girafje :)
Ook omdat ik niet zoveel tijd kreeg om 
de bestelling op tijd af te hebben 
Ik heb hele zachte tinten gebruikt, in de stijl van de lijstjes
en eigenlijk best wel tevreden over het resultaat,
net als de klant :)

*****
Hebben jullie ook al wat goede voornemens
of plannen gemaakt voor 2018 ?
Ik wel ;)
Een van mijn plannetjes is wat vaker een bosje
bloemen in huis, ik denk dat ik 'aangestoken' ben
door Holunderbluetchen
Zij heeft elke week zo'n leuke vaasjes én bloemen echt inspirerend!
Je kunt jouw vaasje thuis dan ook uploaden 
Deze week doe ik mee met:
Tja de foto is niet perfect, de tijd van het jaar
maar ik vond de schaduw op de muur 
ook wel weer iets hebben ;)

******
Ik wens iedereen een fijne en gezellige jaarwisseling
Tot 2018 dan gaan we er weer een gezellig,
inspirerend en geweldig blogjaar van maken :)




12 opmerkingen:

  1. Dat girafje haakte ik ook ooit. Maar amiguri is niet mijn ding. Een beetje te veel gepriegel wat mij betreft. Je koos wel voor heel mooie kleurtjes. En dankjewel voor de link naar de "bloemenblog". Leuk al die boeketten.Ben maar meteen volger geworden. Fijne eindejaarsdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb die giraf al een 10 tal keren gehaakt, leuk patroon, niet?!
    Fijn eindejaar en ik zie je graag terug in een creatief 2018!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schatje dat girafje . En lekker de opfleuren met bloemen.
    Fijne jaarwisseling Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief girafje! Alle goeds voor 2018! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Giraffe ist wunderschön, klasse gemacht!!!! ich wünsche Dir einen guten Rutsch ins neue Jahr und vor allem ein gesundes und glückliches 2018!!!
    Ganz liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig, de giraffe!
    En het valt me op dat jij veel Duitstalige blogs volgt. Wat zag ik daar inderdaad prachtige foto's!
    Een goede jaarwisseling gewenst en voor 2018: niets dan goeds!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijzonder hè.. zo'n jaar waarin je verhuist bent... Ergens opnieuw beginnen, maar toch ook weer doorgaan... En wat wonen jullie nu ook heerlijk!
    Bedankt voor al je leuke blogberichten van het afgelopen jaar en ook voor alle leuke reacties op mijn blog.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor 2018!~
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel lief geworden! En het hertje naast de Amaryllis heb ik mezelf onlangs kadoo gedaan...zo lief! Fijne jaarwisseling en al wat maar goed is voor 2018!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke bestelling. Je kon toch lekker je eigen gang gaan.
    Goede voornemens heb ik nooit. Daar komt toch meestal niks van.
    Jij ook fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Anita,
    ich wünsche dir einen guten Start ins neue Jahr,
    viele liebe Grüße, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elke keer weer als ik arigumi's zie denk ik, o, ik moet het toch eens uitproberen, maar als ik mijn mand met onafgemaakte dingen zie... Ik wens je een goed, gezond en inspirerend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een creatief jaar toegewenst! Wat een leuk girafje! Zo schattig 😍.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...