zaterdag 15 april 2017

Twee Kitty's

Net terug van een heerlijke wandeling
met Sjors langs de Maas :-)

Wil ik toch ook even mijn Kitty's laten zien :)
Jullie herkennen natuurlijk het patroon, Stip & Haak
Kitty de eerste haakte ik voor mijn moeder
Een van de cadeautjes voor haar verjaardag :)
Natuurlijk leuk in folie ingepakt, maar dat fotografeert zo slecht
Kitty de tweede staat bij mij in een schaal op de salontafel :)
Ik ben benieuwd hoeveel Kitty's er in totaal gehaakt zijn
Vast heel veel!!

Ik ga nu nog vlug een paar konijntjes van
oogjes, snorharen en mondjes voorzien
Tenslotte is het morgen Pasen
Dan moeten de konijntjes op hun paasbest zijn :)
 




5 opmerkingen:

  1. ik heb al heel wat Kitty's langs zien komen dus ja het zullen er vast veel zijn. Fijne pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Vrolijk Pasen, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Legt Kitty ook chocolade eitjes? Dan ga ik 10 Kitty's haken! Hihihihi!
    Wat een vrolijkheid. Lief dat je je moeder zo verrast hebt.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze niet gemaakt maar ze zijn wel heel leuk. Al die verschillende kleuren geven steeds weer mooie kipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ik heb ze ook gemaakt! Grappig om te zien hoe je met verschillende kleurtjes weer een heel ander resultaat krijgt. Die van jou hebben ook al eieren gelegd zie ik haha.
    Een late reactie,de pasen is inmiddels al voorbij, ik loop nogal achter met blogs lezen. De kippenparade zit bij mij nog gewoon op het dressoir, te jammer om ze nu al weer in de kast te zetten.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...