zondag 27 november 2016

Over de helft van de helft :-)



Hier vertelde ik al dat ik voor de afwisseling
begonnen was met het breien van een omslagdoek :)

Inmiddels ben ik al lekker opgeschoten en
komt het eind in zicht en dat is ook altijd weer fijn :)
Ik kan dus met trots zeggen dat ik
over de helft van de helft ben ;)

Ik breide al eerder deze omslagdoek
met hele andere kleuren
Heb je nog een paar bollen Fenna van de Wibra in huis
en lijkt het je ook wel wat
klik dan hier voor het gratis patroon

Veel breiplezier :)

Ik ga even mijn turbo aanzetten
Want als deze omslagdoek af is
mag ik (van mezelf) weer aan iets nieuws beginnen ;)






8 opmerkingen:

  1. Ben jij fan van Fenna garen? Ik heb er ooit een vest mee gebreid en vond het een ramp, dat garen :-O Maar Esther vindt het wel fijn garen, dus het zal wel aan mij liggen, hihi. De kleuren van de omslagdoek zijn prachtig!!!

    groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze omslagdoek ziet er door de kleurencombinatie in het garen weer heel anders uit dan die prachtige omslagdoek voor jouw vriendin. Ook deze omslagdoek wordt weer mooi.

    Veel breiplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren gebruik je. Gauw door breien want je kunt hem nu wel gebruiken buiten. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En die kleuren zijn mooi; je blijft breien als het garen zo verloopt...
    Even doorbreien en dan kun je de sjaal gaan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat garen breit ook zo lekker weg. Door het streepje wordt het elke keer weer anders. En het is mooie wol. Het kriebelt niet en blijft mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat word een plaatje! Heel herkenbaar dat je pas met iets nieuws mag starten van jezelf als er iets af is. Ik vind dat alleen altijd zo moeilijk...ben nu veel projecten die nog lagen af aan het maken. Dat voelt altijd erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt mooi! Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...